Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیروان اعلام کرد:

برگزاری دوره آموزشی کشت گیاهان دارویی در سیروان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیروان گفت: حدود 5/4 هکتار از اراضی این شهرستان به کشت گیاهان دارویی (زعفران) اختصاص یافته است. پیش بینی می شود با ترویج و اجرای کلاس های مهارتی علاوه بر افزایش سطح زیر کشت زعفران، سایر گیاهان دارویی سازگار و مستعد و اقتصادی در برنامه کشت متقاضیان قرار گیرد.

برگزاری دوره آموزشی کشت گیاهان دارویی در سیروان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیروان از برگزاری دوره آموزشی کشت گیاهان دارویی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام، بخشوده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیروان با اعلام این خبر گفت: به منظور بالا بردن سطح اطلاعات و دانش کشاورزان و ترویج کشت گیاهان دارویی یک دوره کلاس آموزشی - ترویجی با عنوان کلاس مهارتی کشت گیاهان دارویی با شرکت 14 نفر از کشاورزان حوزه شهرستان برگزار شد .

وی گفت: بازدید از مراکز تولید گیاهان دارویی سطح استان از دیگر برنامه های این مدیریت برای آشنایی متقاضیان شهرستان در راستای توسعه کشت گیاهان دارویی در شهرستان سیروان بود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیروان یادآور شد: با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی شهرستان سیروان مستعد تولید گیاهان دارویی است، توسعه گیاهان دارویی از اهمیت و اولویت زیادی برخوردار بوده و می تواند همانند توسعه باغات انار شهرستان، برای کشاورزان علاقه مند در کوتاه و بلند مدت اقتصادی نیز باشد .

بخشوده ادر پایان خاطرنشان ساخت: حدود 5/4 هکتار از اراضی این شهرستان به کشت گیاهان دارویی (زعفران) اختصاص یافته است. پیش بینی می شود با ترویج و اجرای کلاس های مهارتی علاوه بر افزایش سطح زیر کشت زعفران، سایر گیاهان دارویی سازگار و مستعد و اقتصادی در برنامه کشت متقاضیان قرار گیرد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید