Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی جنوب کرمان اعلام کرد:

ابلاغ اعتبارات صندوق توسعه ملی در بخش کشاورزی

اعتبارات صندوق توسعه ملی در دو بخش ابلاغ شده و اولویت نخست تسهیلات سرمایه ای شامل طرح های مرتبط با بخش آب و کشاورزی همانند احداث گلخانه، پرورش ماهی، آب و خاک، خدمات مکانیزه کشاورزی و طرح های زیست محیطی است.

ابلاغ اعتبارات صندوق توسعه ملی در بخش کشاورزی

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان از ابلاغ اعتبارات صندوق توسعه ملی در بخش کشاورزی خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، سلطانی با بیان این مطلب گفت: تسهیلات ریالی صندوق توسعه ملی در سال جاری، با عاملیت بانک کشاورزی، سپه و توسعه تعاون برای استان های کمتر توسعه یافته ابلاغ شد .

وی افزود: این اعتبارات در دو بخش ابلاغ شده و اولویت نخست تسهیلات سرمایه ای شامل طرح های مرتبط با بخش آب و کشاورزی همانند احداث گلخانه، پرورش ماهی، آب و خاک، خدمات مکانیزه کشاورزی و طرح های زیست محیطی است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی سازمان یادآور شد: اولویت دیگر، تسهیلات سرمایه در گردش مختص فعالیت های صادراتی از جمله صادرات محصولات کشاورزی و محصولات فرآوری است .

سلطانی با اشاره به نحوه دریافت این تسهیلات خاطرنشان ساخت: تمامی متقاضیان احداث واحدهای گلخانه ای که توسط این معاونت به بانک معرفی شده اند، با مراجعه به بانک کشاورزی نسبت به تکمیل پرونده و ارائه تضامین لازم نسبت به انجام روال اداری مربوط اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در بقیه طرح ها از جمله صنایع، پرورش ماهی، آب و خاک ، مکانیزاسیون و ... با مراجعه به واحدهای تخصصی سازمان و اولویت بندی پرونده ها، لیست نهایی به معاونت تخصصی وزارت خانه ارسال و از آن طریق نسبت به تخصیص اعتبار اقدام می شود .

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی سازمان گفت: با عنایت به شناور بودن کلیه اعتبارات صندوق توسعه ملی در مرکز، ضروری است بهره برداران و متقاضیان طرح های گلخانه ای (که توسط سازمان به بانک عامل معرفی گردیده اند‌) هرچه سریعتر به شعبات مربوط برای تکمیل پرونده مراجعه کنند. همچنین توصیه می شود مدیران و معاونان بخش های مختلف سازمان نسبت به معرفی و ارسال لیست طرح های اولویت دار به معاونت تخصصی وزارت اقدام نمایند.

سلطانی در پایان خاطرنشان ساخت: اعتبارات دولتی طرح های تملک دارایی های سرمایه ای در حال مبادله موافقتنامه با سازمان برنامه و بودجه است که امید است هرچه سریعتر نسبت به دریافت تخصیص منابع مختلف گامی برداشته شود.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید