Iranian Agriculture News Agency

عکاسی دوباره از سوژه های 40 سال گذشته

تجدید دیدار آدم ها و خاطره های یک شهر پس از 40 سال

معمولا عکس تنها در یک لحظه ثبت می‌شود و یک لحظه و یک مکان را برای همیشه منجمد می‌کند و عکاس دیگر، به فکر سوژه‌های عکسبرداری‌اش نیست. اما یک عکاس آماتور به نام کریس پورسز خلاف این مسیر را رفته است. او در دهه ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰، در خیابان‌های یکی از شهرهای بریتانیا به نام پیتربورو، عکاسی خیابانی می‌کرد و از پانک‌ها، پلیس‌ها، دوقلوها، فروشندگان، نوجوان‌ها و عشاق عکس برمی‌داشت

تجدید دیدار آدم ها و خاطره های یک شهر پس از 40 سال



م




معمولا عکس تنها در یک لحظه ثبت می‌شود و یک لحظه و یک مکان را برای همیشه منجمد می‌کند و عکاس دیگر، به فکر سوژه‌های عکسبرداری‌اش نیست.

اما یک عکاس آماتور به نام کریس پورسز خلاف این مسیر را رفته است. او در دهه ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰، در خیابان‌های یکی از شهرهای بریتانیا به نام پیتربورو، عکاسی خیابانی می‌کرد و از پانک‌ها، پلیس‌ها، دوقلوها، فروشندگان، نوجوان‌ها و عشاق عکس برمی‌داشت.

به گزارش تابناک ، او بعد از چهار دهه دوباره به آن شهر بازگشت و هفت سال وقت صرف کرد تا دوباره آدم‌هایی را که از آنها عکس برداشته بود پیدا بکند و از آنها بخواهد که در محل عکس اولیه با همان ژست اولیه ظاهر شوند تا عکس تازه‌ای از آنها بگیرد. تصور کنید که او برای پیدا کردن دوباره آدم‌ها و متقاعد کردن آنها برای همکاری چقدر وقت و انرژی صرف کرده است.

او این عکس‌ها را در در یک کتاب با نام «تجدید دیدار» یا Reunions منتشر کرده است. مرور تعدادی از این عکس‌ها خالی از لطف نیست؛ با هم می بینیم.






















انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید