Iranian Agriculture News Agency

برگزاری کارگاه آموزشی توسعه کشاورزی پایدار در یزد

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان یزد گفت: در روش مدیریت مشارکتی ( IPCM) با انتخاب و گزینش کشاورزان پیشرو و نمونه در سطح روستاها عملیات ترویجی و آموزشی بر روی مزارع آنها صورت گرفته و سایر کشاورزان می توانند با الگو برداری از شیوه های نوین اجرا شده نسبت به ارتقاء کمی و کیفی محصولات تولیدی خود اقدام کنند.

برگزاری کارگاه آموزشی توسعه کشاورزی پایدار در یزد


کارگاه آموزشی توسعه کشاورزی پایدار با راهبرد مدیریت مشارکتی ( IPCM ) از سوی مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی استان یزد در این استان برگزار شد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان یزد، در این کارگاه یک روزه که با حضور مسئولان و کارکشناسان مراکز خدمات و ترویج جهاد کشاورزی، ناظرین و علاقه مندان همراه بود، شریفی مقدم از کارشناسان دفتر ترویج کشاورزی و منابع طبیعی کشور هدف از توسعه کشاورزی پایدار با راهبرد IPCM را حضور و مشارکت حداکثری کشاورزان و بهره برداران در فعالیت های توسعه ای و پیشبرد اهداف بخش کشاورزی دانست.

وی گفت: در این روش با انتخاب و گزینش کشاورزان پیشرو و نمونه در سطح روستاها عملیات ترویجی و آموزشی بر روی مزارع آنها صورت گرفته و سایر کشاورزان می توانند با الگو برداری از شیوه های نوین اجرا شده نسبت به ارتقاء کمی و کیفی محصولات تولیدی خود اقدام کنند .

براساس این گزارش، نمونه ای از این کارگاه آموزشی در سطح مزارع شهرستان ابرکوه نیز به اجرا درآمد و شرکت کنندگان از این مزارع نمونه بازدید کردند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید