Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل امور عشایر استان تهران خبر داد:

احداث مراکز عرضه مستقیم تولیدات عشایر استان تهران در دماوند و فیروزکوه

مدیرکل امور عشایر استان تهران گفت: احداث مرکز عرضه محصولات عشایر در شهر تهران کار کلانی است و حوزه روستایی ریاست جمهوری نیز این کار را پیگیری می‌کند و از دولت نیز قول‌هایی اخذ شده است تا در سطح شهر تهران مرکزی برای عرضه تولیدات روستایی و عشایر داشته باشیم.

احداث مراکز عرضه مستقیم تولیدات عشایر استان تهران در دماوند و فیروزکوه


مدیرکل امور عشایر استان تهران از احداث مراکز عرضه مستقیم تولیدات عشایر این استان در دماوند و فیروزکوه خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، سیروس نصیری با بیان این مطلب گفت: مکان‌یابی این مراکز در شهرستان فیروزکوه انجام شده و مرکز عرضه مستقیم دام نیز در دماوند و رودهن در حال انجام است.

وی با اشاره به وجود سه هزار خانوار عشایری و با جمعیت بیش از 20 هزار نفر در استان افزود: همچنین مرکز عرضه دام زنده پاکدشت نیز احداث می‌شود تا سایر شهرستان‌ها و استان‌های همجوار نیز بتوانند دام زنده خود را در این مرکز به صورت مستقیم عرضه کنند .

نصیری درخصوص احداث مرکز عرضه محصولات عشایر در شهر تهران گفت: این کار کلانی است و حوزه روستایی ریاست جمهوری نیز این کار را پیگیری می‌کند و از دولت نیز قول‌هایی اخذ شده است تا در سطح شهر تهران مرکزی برای عرضه تولیدات روستایی و عشایر داشته باشیم .

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: اگر این مرکز راه‌اندازی شود ما نیز در آن مشارکت خواهیم داشت تا فرآورده‌های عشایر در این مرکز به صورت مستقیم به شهروندان تهرانی عرضه شود.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید