Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تهران اعلام کرد:

تجهیز 10 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان تهران به سیستم آبیاری تحت فشار در سال جاری

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تهران گفت: در راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی و افزایش بهره وری از منابع آبی، این سازمان برنامه‌های گسترده‌ای به منظور توسعه سیستم های نوین آبیاری در سال جاری در دست اقدام دارد.

تجهیز 10 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان تهران به سیستم آبیاری تحت فشار در سال جاری

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تهران از تجهیز 10 هزار هکتار از اراضی کشاورزی این استان به سیستم آبیاری تحت فشار در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان تهران، علی اشرف منصوری با بیان این مطلب گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود چهار هزار و سه هکتار از اراضی استان مجهز به سامانه های نوین آبیاری شده و به بهره برداری رسیده است .

وی خاطرنشان کرد: جمع کل اراضی واگذار شده به پیمانکار برای اجرای سیستم آبیاری تحت فشار تا این مقطع به 9 هزار هکتار رسیده و امید است تا پایان سال این میزان به 10 هزار هکتار برسد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تهران با اشاره به برنامه های آتی سازمان یادآور شد: در راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی و افزایش بهره وری از منابع آبی، این سازمان برنامه‌های گسترده‌ای به منظور توسعه سیستم های نوین آبیاری در سال جاری در دست اقدام دارد .

وی در پایان گفت: براساس آخرین گزارش وزارت جهاد کشاورزی و مجری طرح سامانه های نوین آبیاری، استان تهران موفق به اخذ رتبه دستگاه برتر کشوری در اجرای طرح سامانه های نوین آبیاری شد و با اختلاف چشمگیر حدود هزار هکتاری از استان دوم، درصدر استان های کشور قرار گرفته و جایگاه نخست کشوری را به خود اختصاص داده است .


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید