Iranian Agriculture News Agency

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان میامی خبر داد:

ساماندهی عاملان خرید و فروش دام در شهرستان میامی

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان میامی گفت: به منظور ساماندهی و نظارت هرچه بیشتر بر پروسه حمل و نقل دام برای کلیه واسطه گران توسط اداره دامپزشکی پروانه بهداشتی فعالیت صادر شده و از این پس صدور مجوز حمل دام منوط به ارائه پروانه بهداشتی است.

ساماندهی عاملان خرید و فروش دام در شهرستان میامی

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان میامی از ساماندهی عاملان خرید و فروش دام در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، مجتبی گلی با اعلام این مطلب افزود: با توجه به اینکه قسمت اعظم خرید فروش دام در سطح شهرستان میامی از طریق افراد بعضاً ثابتی که به عاملان و واسطه های خرید و فروش دام شناخته می شوند، صورت می گیرد، نقش این واسطه گران در انتقال و جا به جایی دام در بین واحد های دامداری سطح شهرستان میامی و دیگر شهرستان ها و بعضا استان های مجاور مهمک است.

وی گفت: تلاش به منظور ساماندهی و نظارت بر کار این افراد می تواند کمک بسیار مؤثری در کنترل و قرنطینه زیستی و همچنین جلوگیری از سرایت بیماری های مهلک و خسارت بار در کشور باشد .

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان میامی در پایان یادآور شد: در جهت ساماندهی و نظارت هرچه بیشتر بر پروسه حمل و نقل دام برای کلیه واسطه گران، توسط اداره دامپزشکی پروانه بهداشتی فعالیت صادر شده و از این پس صدور مجوز حمل دام منوط به ارائه پروانه بهداشتی است.

گفتنی است جلسه ساماندهی عاملان خرید و فروش دام با حضور واسطه گران خرید و فروش دام و دبیر شورای نظام صنفی شهرستان به منظور ساماندهی عاملان خرید فروش دام، در محل اداره دامپزشکی شهرستان میامی برگزار شد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید