Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی جهاد کشاورزی لرستان خبر داد:

تولید 2/8میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در استان کرمانشاه با ارزش 41 هزار میلیارد ریال

معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: با توجه به گذشت هشت ماه از سال جاری 2/8 میلیون تن محصول در استان تولید شده است و انتظار می رود با پایان سال میزان تولید به سه میلیون تن افزایش یابد.

تولید 2/8میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در استان کرمانشاه با ارزش 41 هزار میلیارد ریال

معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از تولید 2/8 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در این استان با ارزش 41 هزار میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان، نامدار صیادی با اعلام این مطلب گفت: در هشت ماهه سال 1395 در بخش کشاورزی استان لرستان 2/8 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی تولید شده است.

وی گفت: ارزش محصولات تولید شده استان بالغ بر 41 هزار میلیارد ریال است.

معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه توسعه کشت گیاهان دارویی، زعفران و محصولات باغی از مهم ترین اولویت ها و سیاست های بخش کشاورزی استان به شمار می رود، یادآور شد: همچنین با توجه به شرایط آب و هوایی و اقلیمی و نظر به بحران خشکسالی و کمبود آب توسعه کشت این محصولات بیش از پیش اهمیت پیدا می کند .

وی در پایان خاطرنشان ساخت: با توجه به گذشت هشت ماه از سال جاری 2/8میلیون تن محصول در استان تولید شده است و انتظار می رود با اتمام سال میزان تولید به مرز سه میلیون تن افزایش یابد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید