Iranian Agriculture News Agency

احداث زمین ورزشی فوتبال در روستای قره سو آستارا


آستارا - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا از احداث زمین ورزشی فوتبال در روستای قره سو از توابع بخش لوندویل این شهرستان خبر داد.

وحید خاصی پور روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این فضای ورزشی در زمینی به مساحت 17 هزار متر مربع برای رشته ورزشی فوتبال ساخته می شود.
وی افزود: به سبب وجود فضای کافی، احداث سالن ورزشی در حاشیه زمین فوتبال نیز جزو برنامه های بلند مدت اداره ورزش و جوانان آستاراست.
وی بیان کرد: عملیات تسطیح زمین و فنس کشی دو هزار متر مربع از زمین با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال انجام و به منظور احداث رختکن و سرویس بهداشتی آن 500 میلیون ریال منظور شده است.
خاصی پور اظهار کرد: این زمین ورزشی تا پایان امسال برای استفاده اهالی روستای قره سو و شهر لوندویل آماده خواهد شد.
وی اضافه کرد: روستاهای سیبلی، باغچه سرا، کانرود و هجرت آستارا زمین ورزشی فوتبال دارند و این شهرستان دارای 34 هزار و 677 متر مربع فضای روباز و 9 هزار و 897 متر مربع فضای سر پوشیده ورزشی است.
وی با اشاره به اینکه شهرستان آستارا به لحاظ سرانه فضای ورزشی رتبه چهارم استان گیلان را داراست، افزود: این اماکن ورزشی سرمایه های ملی هستند و برای نگهداری بهینه از آنها تلاش می شود.
شهرستان آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد و هفت هزار ورزشکار در 30 هیات ورزشی در این شهرستان ساماندهی شده است.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید