Iranian Agriculture News Agency

با دستور رئیس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس آغاز شد:

بهره برداری از طرح های کشاورزی استان خراسان رضوی

همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان خراسان رضوی، عملیات بهره برداری از چهار طرح کشاورزی در زیربخش‌های پرورش طیور، گلخانه و سامانه های نوین آبیاری با اعتباری معادل 23 میلیارد و 440 میلیون تومان از محل منابع عمومی و تسهیلات بانکی یا اشتغالزایی 75 نفر در سطح استان آغاز شد.

بهره برداری از طرح های کشاورزی استان خراسان رضوی


رئیس جمهوری دستور آغاز بهره برداری از طرح های کشاورزی استان خراسان رضوی را صادر کرد .

به گزارش ایانا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمدعلی طهماسبی معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی در مراسم افتتاح این طرح ها در گزارشی از طریق ویدئو کنفرانس به دکتر روحانی گفت: همزمان با سفر حضرتعالی به استان خراسان رضوی، عملیات بهره برداری از چهار طرح کشاورزی در زیربخش‌های پرورش طیور، گلخانه و سامانه های نوین آبیاری با اعتباری معادل 23 میلیارد و 440 میلیون تومان از محل منابع عمومی و تسهیلات بانکی یا اشتغالزایی 75 نفر در سطح استان آغاز می‌شود .

وی با بیان این که بهره برداری از پروژه جوجه کشی شرکت تولیدی فریمان با ظرفیت تولید ۷۲۰ هزار قطعه جوجه در هر دوره با سرمایه گذاری چهار میلیارد و 650 میلیون تومان و اشتغالزایی 15 نفر در شهرستان فریمان آغاز
می شود، افزود: همچنین گلخانه گل رز در پنج هزار متر با ظرفیت تولید 850 هزار شاخه در سال با سرمایه گذاری سه میلیارد و 300 میلیون تومان و اشتغالزایی 10 نفر در شهرستان چناران به بهره برداری می رسد .

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: عملیات بهره برداری از سامانه های نوین آبیاری شهرستان فریمان در سطح ۷۱ هکتار با سرمایه گذاری 580 میلیون تومان و اشتغالزایی 15 نفر در شهرستان فریمان آغاز می شود .

طهماسبی با اشاره به این که طرحی که هم اکنون در محضر رئیس جمهوری گزارش می‌شود، طرح مرغ مادر گوشتی ۷۰ هزار قطعه ای دیزباد است که با بهره برداری از آن در هر دوره 12 میلیون و 600 هزار تخم مرغ نطفه دار جوجه یک روزه گوشتی تولید می شود .

وی افزود: برای اجرای این طرح ۱۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و 35 نفر اشتغالزایی دارد، در صورتی که اجازه بفرمایید افتتاح شود .

سپس روحانی رئیس جمهوری دستور آغاز بهره برداری از طرح های کشاورزی استان خراسان رضوی را صادر کرد .

براساس این گزارش، عمیات بهره برداری از کارخانه اسید سیتریک جوین در شهرستان سبزوار هم با دستور رئیس جمهوری و توسط وزیر صنعت،معدن و تجارت آغاز شد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید