Iranian Agriculture News Agency

قیمت آجیل شب یلدای سال 95 اعلام شد

رئیس اتحادیه خشک بار تهران با بیان اینکه افزایش قیمت دلار در روزهای اخیر قیمت اقلام وارداتی را با تغییر قیمت روبه رو کرده است، گفت: براساس استانداردهای کارشناسی اتحادیه قیمت آجیل درجه یک شب یلدا در خرده فروشی 44 هزار تومان تعیین شد.

مصطفی احمدی در مورد مصوبه قیمت آجیل شب یلدا، اظهار داشت: با توجه به اینکه نوع آجیل مختلف و انتخاب آن از سوی مردم سلیقه‌ای است ممکن است برخی بخواهند نوعی از اقلام در آجیل آنها بیشتر یا کمتر باشد بنابراین قیمت آن هم متفاوت خواهد بود.

وی افزود: براساس استانداردهای کارشناسی اتحادیه قیمت آجیل درجه یک شب یلدا در عمده فروشی 40 هزار تومان و آجیل درجه دو 32 هزار تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه خشک بار تهران با بیان اینکه قیمت آجیل درجه یک در خرده فروشی 44 هزار تومان و درجه دو 35 هزار و 700 تومان به مشتری عرضه می شود، گفت: ممکن است در سطح بازار قیمت‌هایی پایین تر یا حتی بالاتر از این نیز وجود داشته باشد و این بستگی به سفارش و سلیقه مردم دارد.

احمدی اضافه کرد: با توجه به افزایش قیمت دلار در روزهای اخیر قیمت اقلام وارداتی با تغییر قیمت روبه رو شده که بادام هندی از این نوع موارد است و البته نمی‌توان قیمت مشخصی اعلام کرد زیرا تابع عرضه و تقاضا است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید