Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتی استان بوشهر اعلام کرد:

تعطیلی چند روزه بازارهای بزرگ کشور به زیان گوجه فرنگی‌‌کاران بوشهری

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتی استان بوشهر گفت: با پیگیری های صورت گرفته با مدیریت جهاد کشاورزی سایر شهرستان ها و نمایندگان کشاورزان، انتظار می رود برداشت محصول با برنامه ریزی بهتری انجام شود تا کاهش قیمت فعلی جبران شود.

تعطیلی چند روزه بازارهای بزرگ کشور به زیان گوجه فرنگی‌‌کاران بوشهری

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتی استان بوشهر گفت: تعطیلی چند روزه بازارهای بزرگ کشور و بدی شرایط آب و هوایی موجب شد ارسال محصول گوجه فرنگی به این بازار ها به سختی انجام شود.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر، شیرعلی بهادری با بیان این مطلب گفت: تعطیلی چند روزه بازارهای بزرگ کشور و بدی شرایط آب و هوایی موجب شد ارسال محصول به بازار های بزرگ کشور به سختی انجام شود و انتظار می رود در روزهای آینده شاهد افزایش قیمت گوجه فرنگی در مزارع استان بوشهر باشیم.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته با مدیریت جهاد کشاورزی سایر شهرستان ها و نمایندگان کشاورزان، انتظار می رود برداشت محصول با برنامه ریزی بهتری انجام شود تا کاهش قیمت فعلی جبران شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتی یادآورشد: کشاورزان با نمایندگی های جهاد کشاورزی هماهنگی بیشتری داشته باشند تا قیمت محصول به شرایط عادلانه آن برگردد.

غلامرضا مهر جو فرماندار دشتی نیز در جلسه مسئولان این شهرستان گفت: امسال به دلیل رعایت نکردن برنامه کشت توسط برخی کشاورزان و یکنواختی شرایط آب و هوایی در استان های بوشهر، خوزستان و هرمزگان کشاورزان با انباشت تولید و کاهش تقاضا مواجه شده اند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید