Iranian Agriculture News Agency

مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی استان قزوین خبر داد:

تجهیز 4 هزار هکتار از اراضی کشاورزی قزوین به سیستم آبیاری نوین

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار هزار هکتار از تعهد 20 هزار هکتاری آبیاری نوین در استان پایان یافته و یا در حال اجراست.

تجهیز 4 هزار هکتار از اراضی کشاورزی قزوین به سیستم آبیاری نوین

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تجهیز چهار هزار هکتار از اراضی کشاورزی این استان به سیستم آبیاری نوین خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، رئیس این سازمان در جلسه مشترک با شرکت های مجری سیستم های نوین آبیاری و سازمان همیاری شهرداری های استان با بیان این مطلب افزود: مصوبه هیأت دولت در اجرای سیستم نوین آبیاری در سطح 20 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان استفاده بهینه از منابع آبی را به دنبال خواهد داشت .

علی اکبر متقی فرد اظهار داشت: با اجرای این طرح می توان شاهد بهبود سفره های زیر زمینی و منابع آبی استان در بخش کشاورزی باشیم .

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته شرکت های مجری طرح های آبیاری نوین قبل از تخصیص اعتبارات به صورت تعهدی اقدام به اجرای طرح آبیاری نوین در مزارع کشاورزی کرده اند .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: برای پیشبرد اهداف طرح و سرعت در اجرای آنها از سازمان همیاری شهرداری های استان به عنوان پشتیبان این طرح استفاده شده است .

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز در این نشست گفت: سازمان همیاری شهرداری ها با هدف سرعت بخشیدن به اجرای طرح ها و همچنین تحقق تعهدات ایجاد شده وارد شده است .

محمد حسین عطایی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون چهار هزار هکتار از تعهد 20 هزار هکتاری آبیاری نوین در استان پایان یافته و یا در حال اجراست.

مدیرعامل سازمان همیار ی های شهرداری های استان قزوین و مجریان طرح های نوین آبیاری نیز در این نشست راهکار های اجرایی پیشبرد اهداف طرح را بیان کردند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید