Iranian Agriculture News Agency

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی آذربایجان‌غربی خبر داد:

ضبط 5610 کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیرقابل مصرف در آذربایجان‌غربی

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: بیش از دو میلیون و 553 هزار قطعه مرغ در کشتارگاه های صنعتی طیور استان ذبح و پس از انجام بازرسی های بهداشتی و بسته بندی به بازارهای مصرف عرضه شده است.

ضبط 5610 کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیرقابل مصرف در آذربایجان‌غربی

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: بر اساس بازرسی ها و نظارت های مستمر انجام گرفته در آبان ماه سال جاری از 10 هزار و 598 مرکز تولید توزیع و عرضه فراورده های خام دامی در استان 5 هزار و 610 کیلوگرم فرآورده های خام دامی غیر قابل مصرف ضبط و پس از تشکیل پرونده متخلفان به مراجع قضایی ارسال شده است .

به گزارش ایانا از روابط عمومی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، ناصر رجبی به تشریح عملکرد اکیپ های نظارت بهداشتی در سطح استان اشاره کرد و افزود: بازرسی بهداشتی فرآورده های خام دامی از وظایف سازمان دامپزشکی بوده و در همین راستا، اکیپ های نظارت بهداشتی این اداره کل به صورت مستمر مشغول فعالیت در این زمینه هستند .

وی با اشاره به عملکرد کشتارگاه های استان در طی آبان ماه سال جاری ادامه داد: بیش از دو میلیون و 553 هزار قطعه مرغ در کشتارگاه های صنعتی طیور استان ذبح و پس از انجام بازرسی های بهداشتی و بسته بندی به بازارهای مصرف عرضه شده است .

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی آذربایجان غربی یادآور شد: همچنین در این بازه زمانی، بیش از 10 هزار و 188 رأس گوسفند و بز و پنج هزار و 140 رأس گاو و گاومیش و همچنین 10 قطعه شترمرغ با نظارت این اداره کل کشتار و بازرسی شده است .

وی در پایان از مردم استان درخواست کرد در صورت وجود هرگونه شکایتی در خصوص فراورده های خام دامی، مراتب را به شبکه های دامپزشکی اطلاع داده و یا در تمامی شهرستان های استان با شماره تلفن 1512 تماس بگیرند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید