Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان عنوان کرد:

تولید یک میلیون و 600 هزار تن محصول کشاورزی در هرمزگان / افزایش 20 درصدی تولید نسبت به سال گذشته

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: پیش بینی می شود از سطح 52 هزار هکتاری سبزی و صیفی، حدود یک میلیون و 600 هزار تن محصول تولید و روانه بازارهای هدف شود.

تولید یک میلیون و 600 هزار تن محصول کشاورزی در هرمزگان / افزایش 20 درصدی تولید نسبت به سال گذشته

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان از تولید یک میلیون و 600 هزار تن انواع محصول کشاورزی در این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، ناصر پورحیدری با بیان این مطلب افزود: پیش بینی می شود از سطح 52 هزار هکتاری سبزی و صیفی، حدود یک میلیون و 600 هزار تن محصول تولید و روانه بازارهای هدف شود .

وی گفت: به دلیل اجرای مناسب طرح الگوی کشت و رعایت تاریخ کشت محصولات از سوی کشاورزان، تولید امسال نسبت به سال قبل 20 درصد افزایش دارد .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: هندوانه، بادمجان، سیب زمینی، گوجه، فلفل دلمه ای و پیاز؛ از مهم ترین محصولات خارج از فصل هرمزگان به شمار می روند .

وی با بیان اینکه ایجاد تشکل کشاورزی با هدف صادرات محصولات و کیفیت بخشی به تولیدات از مهم ترین اهداف سازمان در سال جاری بوده استف یادآور شد: محصولات تولیدشده علاوه بر تأمین نیاز داخلی کشور، به کشورهای آسیای میانه، روسیه، افغانستان، اکراین و عراق نیز صادر
می شود
.

حیدری پوری در پایان خاطرنشان ساخت: باید از مزیت کشت های پاییزه در راستای رونق اقتصادی و تولید محصولات با کیفیت بیشترین بهره را برد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید