Iranian Agriculture News Agency

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد:

تقسیم مراکز جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان به 84 پهنه در طرح نظام نوین ترویج

طرح نظام نوین ترویج کشاورزی مجموعه ای از ساز و کارهای سیاست گذاری، برنامه ریزی، اجرایی و نظارتی است که با هدف ارتقاء و توسعه دانش و به روز کردن مهارت های شغلی بهره برداران و ارتقاء آنان در تولید و خدمات بخش کشاورزی طراحی شده است.

تقسیم مراکز جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان به 84 پهنه در طرح نظام نوین ترویج

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان از تقسیم مراکز جهاد کشاورزی این استان به 84 پهنه در طرح نظام نوین ترویج در خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان، شهرکی در نخستین نشست طرح نظام نوین ترویج کشاورزی با اشاره به تقسیم مراکز جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان به 84 پهنه در طرح نظام نوین ترویج، گفت: این پهنه‌ها انواع خدمات و امور مربوط به بخش کشاورزی را به کشاورزان ارائه می‌دهند.

وی افزود: اجرای طرح نظام نوین ترویج کشاورزی می‌تواند فعالیت‌های ترویجی بخش کشاورزی را از نتایج مثبتی بهره مند سازد.

مدیرکل شبکه ملی تلویزیونی کشاورزی و مدیریت دانش وزارت جهادکشاورزی نیز در نشست گفت: طرح نظام نوین ترویج کشاورزی با هدف حضور فعال ترویج در نظام تولید کشاورزی و منابع طبیعی و به منظور افزایش دانش فنی، تخصصی و کاربردی کارشناسان و توانمند سازی مراکز جهاد کشاورزی دهستان ها و با مشارکت خوب بهره برداران بویژه بهره برداران پیشرو در استان ها اجرا می شود.

مهران ابوالحسنی طرح نظام نوین ترویج کشاورزی را مجموعه ای از ساز و کارهای سیاست گذاری، برنامه ریزی، اجرایی و نظارتی دانست که باهدف ارتقاء و توسعه دانش و به روز کردن مهارت های شغلی بهره برداران و ارتقاء آنان در تولید و خدمات بخش کشاورزی طراحی شده است.

گفتنی است نخستین نشست طرح نظام نوین ترویج کشاورزی با حضور مدیر کل شبکه ملی تلویزیونی کشاورزی و مدیریت دانش وزارت جهادکشاورزی، معاونان و مدیران سازمان و مدیران و رؤسای مراکز و مروجان جهادکشاورزی شهرستان ها در محل سازمان جهادکشاورزی استان برگزار شد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید