Iranian Agriculture News Agency

مدیر هماهنگی و ترویج سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان خبر داد:

کارگزاری بیمه روستاییان و عشایر به جهاد کشاورزی هرمزگان واگذار شد

مدیر هماهنگی و ترویج جهاد کشاورزی استان هرمزگان گفت: روستاییان و عشایر می توانند از طریق کارگزاری بیمه این سازمان از مزایای بازنشستگی بهره مند شوند.

کارگزاری بیمه روستاییان و عشایر به جهاد کشاورزی هرمزگان واگذار شد

مدیر هماهنگی و ترویج سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: با هدف بیمه نمودن اعضای صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی، کارگزاری بیمه روستاییان و عشایر به سازمان جهاد کشاورزی واگذار شد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، غلامرضا نظر نژاد با اعلام این مطلب افزود: در استان حدود دو هزار و 400 نفر عضو صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه از اهداف مدیریت هماهنگی و ترویج جهاد کشاورزی استان، ایجاد صندوق های اعتبارات خرد در کلیه روستاهای بالای 50 خانوار است، کارگزار بودن این صندوق ها می تواند در گسترش چتر حمایتی بیمه ای برای روستاییان و عشایر بیش از پیش مؤثر باشد .
مدیر هماهنگی و ترویج سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان تأکید کرد: متقاضیانی که هیچگونه پوشش بیمه ای ندارند، می توانند با پرداخت ماهانه حق بیمه که بر اساس درآمد آنها دریافت می شود، از مزایای بازنشستگی بهره مند شوند .

نظر نژاد با اشاره به اینکه در این نوع بیمه هیچگونه خدمات درمانی به بیمه شدگان ارائه نمی شود، یادآور شد: بیمه شدگان باید برای بهرمند شدن از مزایای بازنشستگی به مدت 15سال به طور مستمر حق بیمه خود را پرداخت کنند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه این طرح به تازگی آغاز شده ولی استقبال روستاییان و عشایر چشمگیر است.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید