Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج خبر داد:

تجهیز 1200 هکتار از اراضی کشاورزی آوج به سیستم نوین آبیاری

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج گفت: طرح تجمیعی روستای قمیشلو در سطح 150 هکتار، طرح تجمیعی روستای لک در سطح 100 هکتار و طرح تجمیعی روستای طبلشکین در سطح 100 هکتار از دیگر پروژه های در دست اقدام اجرای سیستم های نوین آبیاری در این شهرستان به شمار می رود.

تجهیز 1200 هکتار از اراضی کشاورزی آوج به سیستم نوین آبیاری

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج از اجرای عملیات سیستم های نوین آبیاری در یک هزار و 200 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، فریدون نقی زاده با بیان این مطلب افزود: عملیات مطالعه و نقشه برداری برای اجرای سیستم های نوین آبیاری تحت فشار در یک هزار و 200 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان از اوایل هفته آینده آغاز خواهد شد .

وی اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده با پیمانگاران مجری طرح عملیات مطالعه و نقشه برداری طرح تجمیعی روستای حصار ولیعصر در سطح 550 هکتار، طرح تجمیعی روستای محمودآباد در سطح 70 هکتار و طرح تجمیعی
روستای اروان در سطح 130 هکتار آغاز شده است .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج طرح تجمیعی روستای قمیشلو در سطح 150 هکتار، طرح تجمیعی روستای لک در سطح 100 هکتار و طرح تجمیعی روستای طبلشکین در سطح 100 هکتار را از دیگر پروژه های در دست اقدام اجرای سیستم های نوین آبیاری اعلام کرد .

این مقام مسئول در پایان ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی مناسب و بکار گیری روش های جدید و اجرای
سیستم های نوین آبیاری در باغات و مزارع کشاورزی بتوان در راستای استفاده بهینه از منابع آبی گام های مؤثری برداشت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید