Iranian Agriculture News Agency

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان کرمان خبر داد:

پرداخت 36 میلیارد ریال یارانه شیر به دامداران و هویت گذاری 130 هزار رأس دام در استان کرمان

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: با اجرای طرح هویت گذاری گاو و گوساله در استان یک هزار و 170 میلیارد ریال ازمحل فروش دام پروار، دام حذفی و کاهش بیماری های دامی عاید دامدارن استان شد.

پرداخت 36 میلیارد ریال یارانه شیر به دامداران و هویت گذاری 130 هزار رأس دام در استان کرمان

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان از پرداخت 36 میلیارد ریال یارانه شیر به دامداران و هویت گذاری 130 هزار رأس دام در استان کرمان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، علی باقری با بیان این مطلب گفت: یکی از راه های حمایت از تشکل های گاوداران، بازاریابی فروش شیر است و این امر با همکاری سازمان و پیگیری تشکل های گاوداران استان اجرایی شد.

وی افزود: با افزایش قیمت خرید شیر به میزان یک هزار و 700 ریال در هر کیلوگرم 160 میلیارد ریال طی یک سال عاید گاوداران شد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان کرمان با اشاره به اجرای طرح هویت گذاری گاو و گوساله در استان یادآور شد: برنامه هویت گذاری 130 هزار رأس دام به منظور جلوگیری از قاچاق دام و شیوع بیماری های دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام در حال اجراست که تاکنون 65 هزار رأس پلاک گذاری شده و دام های تازه متولد شده نیز در حال پلاک گذاری هستند.

باقری در پایان خاطرنشان ساخت: با اجرای این طرح یک هزار و 170 میلیارد ریال ازمحل فروش دام پروار، دام حذفی و کاهش بیماری های دامی عاید دامدارن استان شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید