Iranian Agriculture News Agency

مجری ملی برنامه کشاورزی پایدار جهادکشاورزی استان یزد اعلام کرد:

برگزاری کارگاه آموزشی استقرار برنامه کشاورزی پایدار با راهبرد مدیریت مشارکتی در یزد

دومین مرحله کارگاه آموزشی و برنامه ریزی استقرار برنامه کشاورزی پایدار با راهبرد IPCM (مدیریت مشارکتی) با موضوع آموزش مهارت تسهیلگری به عنوان ابزار اجرای روش IPCM به مدت دو روز در سازمان جهاد کشاورزی استان یزد و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ابر کوه برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی استقرار برنامه کشاورزی پایدار با راهبرد مدیریت مشارکتی در یزد

مجری ملی برنامه کشاورزی پایدار ترویج کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد از برگزاری دومین کارگاه آموزشی استقرار برنامه کشاورزی پایدار با راهبرد مدیریت مشارکتی IPCM در این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، دومین مرحله کارگاه آموزشی و برنامه ریزی استقرار برنامه کشاورزی پایدار با راهبرد IPCM (مدیریت مشارکتی) با موضوع آموزش مهارت تسهیلگری به عنوان ابزار اجرای روش IPCM به مدت دو روز در سازمان جهاد کشاورزی استان یزد و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ابر کوه برگزار شد.

براساس این گزارش، نخستین روز این کارگاه که توسط مدیریت ترویج کشاورزی استان یزد طراحی شده بود، در سطح استان و با حضور مدیران، کارشناسان، مسئولان ترویج و کارشناسان پهنه‌های ترویجی شهرستان‌های استان و روز دوم نیز به صورت اختصاصی در شهرستان ابرکوه (پایلوت برنامه کشاورزی پایدار) با حضور کارشناسان و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ابرکوه برگزارشد.

شریفی مقدم مجری ملی برنامه کشاورزی پایدار دفتر ترویج کشاورزی و منابع طبیعی استان در این دو روز به صورت موضوعی به تشریح تکنیک PDM (مهارت تسهیلگری) پرداخت و در ادامه برنامه، فرایند اجرایی روش تبیین شده از سوی شرکت کنندگان حاضر درکارگاه، مورد ارزیابی قرار گرفت.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید