Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل دفتر فناوری و تحول اداری سازمان جنگل‌ها منصوب شد

خداکرم جلالی رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور طی حکمی علی جمشیدیها را به سمت مدیرکلی دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری منصوب کرد.

مدیرکل دفتر فناوری و تحول اداری سازمان جنگل‌ها منصوب شد

خداکرم جلالی رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور طی حکمی علی جمشیدیها را به سمت مدیرکلی دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری منصوب کرد .

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، جمشیدیها پیش از این در بخش‌های مختلف مدیریتی و کارشناسی این سازمان خدمت کرده و با سایه روشن‌های منابع طبیعی بیگانه نیست .

در این مراسم که صبح امروز (سه شنبه) در دفتر معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی سازمان جنگل‌ها برگزارشد، نگهدار اسکندری مدیرکل حوزه ریاست، سلامت اداری و رعایت حقوق شهروندی را دو مطالبه مهم از بخش تحول اداری دانست و خواستار ایجاد دفتری مستقل تحت عنوان بازرسی در سازمان جنگل‌ها شد .

علی جمشیدیها نیز درسخنانی کوتاه گفت: باید تلاش کنیم به سمت سیستمی کردن کامل تشکیلات پیش برویم و در این مسیر سازمان جنگل‌ها را از کاغذ بازی‌های بوروکراسی نجات دهیم .

وی افزود: برای حل مشکلات مردم و ارباب رجوع باید مرکز جامع پاسخگویی ایجاد شود تا ارباب رجوع درخواست خود را از طریق سیستم هوشمند پیگیری کند و نیاز نباشد تا به منابع طبیعی رفت و آمد داشته باشد .

وی آموزش و تحول در نیروی انسانی را مهم ارزیابی کرد و گفت: تحول بدون آموزش معنا ندارد .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید