Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی خبر داد:

پیش بینی ۵۰۰ تن مرکبات برای تأمین میوه شب یلدا در خراسان جنوبی / واردات 200 تنی هندوانه به استان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی گفت: به جزء هندوانه که به صورت روزانه از سایر استان ها وارد می شود، در مورد سایر میوه ها موجودی مورد نیاز در سردخانه ها وجود داشته و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

پیش بینی ۵۰۰ تن مرکبات برای تأمین میوه شب یلدا در خراسان جنوبی / واردات 200 تنی هندوانه به استان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی از پیش بینی ۵۰۰ تن مرکبات برای تأمین میوه شب یلدا در این استان خبر داد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی، هاشم ولی پور مطلق با اشاره به پیش بینی تمهیدات لازم برای تنظیم بازار میوه شب یلدا، اظهار کرد: تأمین میوه شب یلدا شامل هندوانه، موز، انار و سایر مرکبات از طریق میادین میوه و تره بار و سازمان تعاون روستایی استان انجام شده است .

وی بیان کرد: به جز هندوانه که به صورت روزانه از سایر استان ها وارد می شود، در مورد سایر کالاها موجودی مورد نیاز در سردخانه ها وجود داشته و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر حدود ۲۰۰ تن هندوانه برای پاسخگویی به نیاز مردم در شب یلدا وارد استان شده است .

ولی پور مطلق با بیان اینکه در حال حاضر نیز میوه در بازار موجود بوده و میوه پیش بینی شده بیش از نیاز مردم است، عنوان داشت: با توجه به تمهیدات انجام شده هیچ مشکلی در تأمین میوه شب یلدا وجود نداشته و مردم در این زمینه نگرانی نداشته باشند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید