Iranian Agriculture News Agency

آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ از امشب

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ثبت‌نام آزمون سراسری سال ۹۶ از امشب (چهارشنبه اول دی ) آغاز می‌شود.

آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ از امشب

آزمون کارشناسی ارشد سال 95


حسین توکلی در گفت‌وگو با تسنیم ، با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سال 96 اظهار کرد: ثبت‌نام برای این آزمون از ساعت 21 امشب (چهارشنبه 1 دی) آغاز می‌شود و دفترچه راهنما از ساعت 16 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

وی افزود: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 تمام دانشگاه‌ها و موسسات از جمله دانشگاه آزاد و بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی کشور از امروز چهارشنبه(اول دی) از طریق سایت سازمان سنجش آغاز می‌شود و درروز سه شنبه (7 دی ماه) پایان می‌یابد.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: دفترچه راهنمای ثبت‌نام حاوی شرایط و ضوابط علمی و اختصاصی است که از ساعت 16 امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. تمام داوطلبان ضرورت دارد با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما درصورت داشتن شرایط نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام اقدام کنند.

توکلی بیان کرد: تمام داوطلبانی که در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد سال 96 ثبت‌نام کنند به عنوان داوطلب متقاضی دانشگاه آزاد نیز تلقی می‌شوند بنابراین داوطلبانی که در سایت دانشگاه آزاد ثبت‌نام کرده‌اند از امروز تا 7 دی 95 فرصت دارند در سایت سازمان سنجش نیز ثبت‌نام کنند و هزینه ثبت‌نام آنها در دانشگاه آزاد از طریق دانشگاه مذکور عودت داده می‌شود.

وی گفت: آزمون کارشناسی ارشد سال 96 در روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 اردیبهشت 96 آغاز می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید