Iranian Agriculture News Agency

مدیر آب و خاک جهادکشاورزی استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد:

پرداخت 308 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای آبیاری نوین در سیستان و بلوچستان / اجرای آبیاری تحت فشار در 10 هزار هکتار از اراضی تا پایان سال

مدیر آب و خاک جهادکشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: تا پایان سال جاری با اجرای 10 هزار هکتار آبیاری تحت فشار در مجموع 28 هزار هکتار از اراضی استان به سیستم نوین آبیاری مجهز می شود.

پرداخت 308 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای آبیاری نوین در سیستان و بلوچستان / اجرای آبیاری تحت فشار در 10 هزار هکتار از اراضی تا پایان سال

مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهادکشاورزی استان سیستان و بلوچستان از پرداخت 308 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای آبیاری نوین در این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان سیستان و بلوچستان، محمد حسین یادگارزایی با بیان این مطلب گفت: امسال 308 میلیاردریال اعتباربه منظور پرداخت مطالبات پیمانکاران و تأمین اعتبار طرح های درحال اجرای سیستم های نوین آبیاری به سازمان جهادکشاورزی استان پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان اعتبار 231 میلیارد ریال به صورت نقدی و 77 میلیارد ریال از محل اسناد خزانه اسلامی تأمین شده است.

مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهادکشاورزی استان سیستان و بلوچستان افزود: در راستای اجرای تعهدات سفر ریاست جمهوری به استان، تاپایان سال جاری بالغ بر 10 هزار هکتار از اراضی زراعی و باغی مجهز به سیستم آبیاری تحت فشارخواهند شد.

گفتنی است تا پایان سال جاری با اجرای این میزان آبیاری تحت فشار 28 هزار هکتار از اراضی استان به سیستم نوین آبیاری مجهز می شود.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید