Iranian Agriculture News Agency

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان قزوین اعلام کرد:

ساماندهی تسهیلگران زن روستایی در استان قزوین

زمینه سازی و همکاری در انجام فعالیت های آموزشی – ترویجی با استفاده از امکانات محلی، همکاری با مراکز خدمات جهاد کشاورزی در شناسایی نیازهای آموزشی – ترویجی زنان روستایی و تسهیل ارتباط آنان با سایر عوامل شبکه ترویج از وظایف تسهیلگران زن به عنوان پیشگامان اجرای الگوهای ترویجی است.

ساماندهی تسهیلگران زن روستایی در استان قزوین

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از ساماندهی تسهیلگران زن روستایی در این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، فاطمه خمسه با بیان این مطلب افزود: با توجه به موافقت دفتر امور زنان روستایی و عشایری معاونت ترویج وزارت جهاد کشاورزی درخصوص ساماندهی مددکاران و تسهیلگران به عنوان عاملان شبکه ترویج ، 236 کارت شناسایی برای تسهیلگران زن روستایی استان صادر شد .

وی زمینه سازی و همکاری در انجام فعالیت های آموزشی - ترویجی با استفاده از امکانات محلی، همکاری با مراکز خدمات جهاد کشاورزی در شناسایی نیازهای آموزشی - ترویجی زنان روستایی و تسهیل ارتباط آنان با سایر عوامل شبکه ترویج را از وظایف تسهیلگران زن به عنوان پیشگامان اجرای الگوهای ترویجی برشمرد .

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: تسهیلگران پس از انتخاب تحت آموزش های توانمند سازی (عمومی و تخصصی بخش کشاورزی) قرار می گیرند و به عنوان شبکه عاملان ترویج در سطح روستاهای استان فعالیت های آموزشی - ترویجی انجام می دهند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید