Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور عنوان کرد:

صنایع غذایی الگوی دیگر صنایع است

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: باید صنایع کشور، صنعت غذا را الگوی خود قرار دهد.

صنایع غذایی الگوی دیگر صنایع است


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: باید صنایع کشور، صنعت غذا را الگوی خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایانا، محمود اسلامیان امروز در نخستین همایش امنیت غذایی، توسعه و سلامت افزود: صنایع غذایی به‌خاطر رویکرد و تلاش‌های بی‌وقفه ای که در چند سال اخیر داشته، می‌تواند به‌عنوان الگوی دیگر صنایع معرفی شود.

وی بیان کرد: بعضی از صنایع فکر می‌کنند که بدون رقابت پیروز میدان هستند، اما قطعاً یک روز زمین خورده و با تحمل هزینه‌های سنگین صحنه را ترک خواهند کرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور با تأکید بر کارکرد ویژه صنایع لبنی ادامه داد: این فضای رقابتی که کارخانه‌ها را مجبور به تولید محصول جدید می‌کند، در نتیجه مصرف‌کننده با کیفیت و تنوع فزاینده‌ای در محصولات غذایی به‌ویژه لبنیات روبه‌رو خواهد شد که در آن صورت طبق قیمت‌های رقابتی موجود در بازار، حق انتخاب بیشتری خواهد داشت.

اسلامیان با تأکید بر رقابتی بودن صنایع غذایی عنوان کرد: ما در بسیاری صنایع از دنیا فاصله داریم و بهره‌وری و نوآوری در آنها معنای درستی پیدا نکرده است، اما این موضوع برای صنایع غذایی با وجود مشکلات و مسائل فراوان این عرصه رقابت سالم و در نهایت به نفع مصرف‌کننده تمام می‌شود.

در این مراسم از هفت نفر از تلاشگران عرصه لبنیات تجلیل شد که مدیرعامل پگاه فارس، پگاه آذربایجان غربی پگاه گلپایگان و کشت و صنعت و دامپروری فارس از جمله آنها بودند./

V-951006-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید