Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی ساری خبر داد:

جوجه‌ریزی 2 میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های ساری

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری گفت: روزانه دو هزار و 530 تن گوشت سفید در ساری توزیع می‎شود و میزان مصرف مورد نیاز این شهرستان 30 درصد است و مابقی به استان‎های همجوار بویژه تهران عرضه می‌شود.

جوجه‌ریزی 2 میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های ساری

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری از جوجه‌ریزی دو میلیون و 324 هزار قطعه‌ای در مرغداری‌های این شهرستان در ماه‌های مهر و آبان امسال خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران، طهمورث قاسم نژاد با بیان این مطلب گفت: به منظور تأمین پروتئین مورد نیاز مردم، مهر و آبان امسال دو میلیون و 324 هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های شهرستان ساری انجام شد .

وی با بیان اینکه در مهرماه یک میلیون و 84 هزار قطعه و در آبان ماه یک میلیون و 140 هزار قطعه جوجه‌ریزی در 114 سالن مرغ گوشتی این شهرستان صورت گرفت، یادآور شد: از این تعداد جوجه‌ریزی، بیش از سه هزار و 546 تن گوشت سفید تولید و به بازار مصرف مازندران و استان‌های همجوار عرضه شد .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری با اشاره به اینکه روزانه دو هزار و 530 تن گوشت سفید در این شهرستان توزیع می شود، تصریح کرد: میزان مصرف مورد نیاز این شهرستان 30 درصد است و مابقی به استان های همجوار بویژه تهران عرضه می‌شود .

قاسم نژاد درپایان یادآور شد: شهرستان ساری 12.7 درصد تولید گوشت استان را به خود اختصاص داده و سهم بالایی در تولید گوشت سفید استان دارد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید