Iranian Agriculture News Agency

11 سامانه تخصصی برای سازمان دامپزشکی راه اندازی شده است



معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان دامپزشکی کشور از راه اندازی 11 سامانه تخصصی الکترونیک مرتبط با فعالیت های این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگاراقتصادی ایرنا، « خالد خدا ویردی» روز یکشنبه در نشست دولت الکترونیک و محیط زیست در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: سازمان دامپزشکی تلاش دارد همه فعالیت های خود را به سمت الکترونیکی کردن ببرد و براین اساس اقدام های خود را آغاز کرده است.
وی راه اندازی سامانه دارویی بخش دامپزشکی را در این راستا ارزیابی کرد و گفت: سامانه مذکور همه اطلاعات دارویی بخش دامپزشکی را رصد خواهد کرد و بدین ترتیب بانک اطلاعات دارویی این بخش ایجاد خواهد شد.
خداویردی به راه اندازی سامانه قرنطینه از سال 1388 اشاره کرد و گفت: در زمینه صدور گواهی های بهداشتی برای واردات محصولات دامی و ترانزیت آنها نیز سامانه ای تخصصی ایجاد شده است.
وی خواستار مساعدت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ادامه فعالیت شد.
نشست تخصصی دولت الکترونیک و محیط زیست امروز یکشنبه با حضور محمود واعظی وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات، نصرالله جهانگرد رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران و رضا باقری اصل معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات و نمایندگان وزارتخانه های جهادکشاورزی و نیرو، سازمان محیط زیست برای بررسی خوشه کشاورزی در دولت الکترونیک درمحل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزارشد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید