Iranian Agriculture News Agency

گروه‌های دوستدار محیط زیست آمریکا خواستار اصلاح قانون برای تأمین آب و هوای پاکیزه شدند

گروه‌های طرفدار محیط زیست در نیویورک خواستار اصلاح قانون اساسی برای تضمین پاکیزگی هوا و آب شدند.

گروه‌های دوستدار محیط زیست آمریکا خواستار اصلاح قانون برای تأمین آب و هوای پاکیزه شدند


گروه‌های طرفدار محیط زیست در نیویورک خواستار اصلاح قانون اساسی برای تضمین پاکیزگی هوا و آب شدند.

به گزارش ایانا از وب‌سایت news24 ، طرفداران محیط زیست نیویورک و EffectiveNY (1) با پخش فیلم ویدئویی از روستایی در نیویورک اقدام کردند، مکانی که چاه آب توسط یک ماده شیمیایی صنعتی آلوده شده است.

این گروه می‌گویند اصلاح قانون اساسی به ساکنان این امکان را می‌دهد تا از قانون‌گذاران ایالتی و تنظیم‌کنندگان خواستار دستیابی به محیط زیست سالم شوند.

Peter Iwanowicz مدیر اجرایی طرفداران محیط زیست گفت: "در سال 2016، شاهد گروه‌هایی در نیویورک بودیم که به مبارزه برای داشتن آب آشامیدنی تمیز و هوای پاک برخاستند؛ آن چیزی که در قانون اساسی باید گنجانده شود چرا که مردم حق داشتن هوای پاک و نوشیدن آب سالم را دارند."

همچنین وزارت حفاظت از محیط زیست در ماه سپتامبر اعلام کرد نیاز به بازنگری در مجوز سال 2012 است، چرا که آلبانی به یک مرکز بزرگ برای محموله‌های نفت خام از داکوتای شمالی تبدیل شده است.

"مفهوم حفاظت در قانون اساسی بدان معنی است که حتی اگر یک اداره دولتی و یا مکان قانون‌گذاری کاری نادرست، انجام داد مردم توانایی استفاده از دادگاه‌ها برای اعلام آن را داشته باشند." این سخنان را لیز کروگر سناتور دموکرات و حامی اصلاحات گفت.

John Dernbach ، استاد حقوق دانشگاه Widener گفت: "اصلاح حقوق محیط زیست به حفظ محیط زیست کمک می‌کند، اما این میزان کمک بستگی دارد به اینکه چه میزان در انجام این اصلاحات دقت شود، چگونه دادگاه آن را اعمال کند و چگونه بازیگران مختلف دولت آن را پیاده‌سازی کنند." گفتنی است وی اصلاح قانون اساسی پنسیلوانیا را نوشته شده است.

Dernbach گفت: "با تصویب قوانین و مقررات جدید می‌توان امیدوار بود که دولت‌ها بیشتر به حفاظت از محیط زیست اقدام کنند."/


ترجمه: فرحناز سپهری


پی‌نوشت:

1- EffectiveNY : یک اتاق فکر غیرانتفاعی است که در تغییر سیاست‌های عمومی عمده در ایالت نیویورک در حوزه‌هایی ازجمله آموزش و پرورش، محیط زیست، تأمین بازنشستگی، عدالت کیفری و طیف وسیعی از مسائل دیگر متمرکز است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید