Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دره‌شهر استان ایلام اعلام کرد:

پرورش ٢٠٠٠ قطعه اردک در شهرستان دره‌شهر برای نخستین‌بار

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دره‌شهر استان ایلام گفت: برای پرورش تولید اردک و توسعه این طرح به حمایت‌های دولت به‌ویژه اعطای تسهیلات بانکی بلندمدت کم‌بهره نیاز است تا علاوه بر ترغیب و تشویق و ایجاد انگیزه در سایر جوانان به این حرفه و شغل، بتوانیم زمینه ایجاد اشتغال جوانان را نیز در این راستا فراھم سازیم.

پرورش ٢٠٠٠ قطعه اردک در شهرستان دره‌شهر برای نخستین‌بار

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دره شهر استان ایلام از پرورش دو هزار قطعه اردک در این شهرستان برای نخستین بار خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام، طیار فیلی با اعلام این خبر گفت : جوان کارآفرین دره شهری برای عملی نمودن طرح اقتصاد مقاومتی اقدام به پرورش دو هزار قطعه اردک در یک واحد تولیدی کوچک در روستای محل سکونت خود کرده است .

وی اضافه کرد: این جوان کار آفرین به منظور ایجاد اشتغال ودرآمد زایی در عرصه اقتصاد مقاومتی ، با استفاده از
سرمایه گذاری شخصی و برنامه ریزی دقیق و منظم ۶٠ میلیون ریالی خود توانسته کار پرورش اردک را در فضای مناسب و نه چندان بزرگ آغاز کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دره شهر گفت: اجرای این طرح توسط این جوان کار آفرین به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای اعضای خانواده خود و پنج نفر دیگر ایجاد اشتغال کرده است.

فیلی تصریح کرد: برای پرورش تولید اردک و توسعه این طرح به حمایت های دولت به ویژه اعطای تسهیلات بانکی بلند مدت کم بهره نیاز است تا علاوه بر ترغیب و تشویق و ایجاد انگیزه در سایر جوانان به این حرفه و شغل، بتوانیم زمینه ایجاد اشتغال جوانان را نیز در این راستا فراھم سازیم./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید