Iranian Agriculture News Agency

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان آذربایجان شرقی خبر داد:

نقل و انتقال سوابق صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان با دیگر صندوق ها امکان پذیر است

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان آذربایجان شرقی گفت: تاکنون دو هزار و 500 نفر از شهروندان خداآفرینی در این صندوق نام نویسی کرده و به عنوان بیمه شده اصلی تحت پوشش این صندوق قرار گرفته اند.

نقل و انتقال سوابق صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان با دیگر صندوق ها امکان پذیر است

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان آذربایجان شرقی گفت: نقل و انتقال سوابق بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان با دیگر صندوق های بازنشستگی و تأمین اجتماعی امکان پذیر است .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، محمد نظری در نشست فصلی دهیاران بخش منجوان شهرستان مرزی خداآفرین با اعلام این مطلب اظهار داشت: حمایت های مسئولان محلی از توسعه چتر بیمه اجتماعی اقشار آسیب پذیر جامعه بویژه کشاورزان، روستاییان و عشایر مرزنشین قابل تقدیر است .

وی از عضویت 36 درصد واجدین شرایط شهرستان خداآفرین در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر خبر داد و افزود: تاکنون دو هزار و 500 نفر از شهروندان خداآفرینی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نام نویسی کرده و به عنوان بیمه شده اصلی تحت پوشش این صندوق قرار گرفته اند .

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان آذربایجان شرقی با تشریح خدمات دولت یازدهم در فراهم آوردن زمینه بازنشستگی و استفاده از مزایای از کارافتادگی و فوت روستاییان و عشایر، افزود: نقل و انتقال سوابق بیمه شدگان این صندوق با دیگر صندوق های بازنشستگی و تأمین اجتماعی امکان پذیر است .

وی در خاتمه تصریح کرد: تحقق اهداف و برنامه های اقتصاد مقاومتی از طریق ترغیب جوانان روستایی و عشایری بر عضویت در صندوق، بیمه پردازی مستمر اعضای موجود و اصلاح فرایندها و برخی قوانین در اولویت کاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر است .

در این نشست بخشدار منجوان نیز با اشاره به اینکه جامعه انسانی همواره در معرض رویدادهای ناخواسته تصادف، بیماری، بیکاری و سالمندی قرار دارد، گفت: به منظور تأمین و تضمین امنیت اقتصادی افراد و جامعه، توجه جدی به موضوع بیمه اجتماعی امری ضروری است .

بیت اله کیان بر بهره مندی از فرصت حمایت های بیمه ای و اجتماعی دولت تدبیر و امید تأکید کرد و خواستار همکاری بیشتر دهیاران و شوراهای اسلامی در راستای اطلاع رسانی و بسترسازی برای ثبت نام اهالی منطقه در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر شد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید