Iranian Agriculture News Agency

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خبر داد:

ادامه روند کاهشی قیمت گوشت گوسفندی و دام زنده در استان زنجان

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در حال حاضر قیمت دام زنده بر اساس طرح کنترلی و تنظیم بازاری وزارت جهاد کشاورزی با هدف تعدیل قیمت ها در حال کاهش است و این روند کاهشی همچنان ادامه دارد.

ادامه روند کاهشی قیمت گوشت گوسفندی و دام زنده در استان زنجان

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از ادامه روند کاهشی قیمت گوشت گوسفندی و دام زنده در در این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، عبدالله جعفری با بیان این مطلب گفت: در پی افزایش نامتعارف قیمت گوشت گوسفندی و دام زنده اقدام به واردات گوشت گوسفندی گرم و توزیع در میادین عمده فروشی استان تهران به عنوان عمده ترین بازار مصرف کشور و مقصد اصلی دام زنده استان زنجان شد، به طوری که این اقدام موجب تعدیل قیمت دام زنده در میادین استان شده است .

وی افزود: ابن روند کاهشی قیمت ها با استمرار اجرای طرح و نیز توزیع گوشت وارداتی ادامه دارد و در آینده ای نزدیک قیمت ها به حد معقول خواهد رسید .

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان عنوان کرد: گوشت وارداتی هم اکنون با قیمت 31 هزار و 500 تومان در میادین استان تهران در حال توزیع است و اگر متناسب با بازار کشور، قیمت گوشت در استان زنجان تعدیل نشود، واردات و توزیع گوشت در این استان هم انجام خواهد شد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید