Iranian Agriculture News Agency

در پیام تسلیت احمد کبیری به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی عنوان شد:

رییس نظام مهندسی کشاورزی: بی مهری ها و فشار دلواپسان تازه به دوران رسیده، مشی اعتدالی آیت الله هاشمی را تغییر نداد

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در پیامی به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، نوشت: اگر چه در سال های اخیر او مورد بی مهری ها و فشار دلواپسان تازه به دوران رسیده قرار گرفت، اما هیچگاه از هدف والای خود که سربلندی ایران اسلامی بود و از مشی خود که اعتدال و عقلانیت بود، دست برنداشت.

رییس نظام مهندسی کشاورزی: بی مهری ها و فشار دلواپسان تازه به دوران رسیده، مشی اعتدالی آیت الله هاشمی را تغییر نداد


احمد کبیری، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در پیامی به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، نوشت: در سال های اخیر اگر چه او مورد بی مهری ها و فشار دلواپسان تازه به دوران رسیده قرار گرفت، اما هیچگاه از هدف والای خود که سربلندی ایران اسلامی بود و از مشی خود که اعتدال و عقلانیت بود، دست برنداشت.


به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، احمد کبیری، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در پیامی رحلت حضرت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌ الرحمن‌الرحیم‌
انا لله‌ و انا الیه‌ راجعون


رحلت فرزند برومند اسلام، مجاهد پارسا، الگوی عقلانیت و صبر و اعتدال حضرت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی را به محضر مقام معظم رهبری، مردم غیور ایران اسلامی، جامعه بزرگ سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می کنم.
ایران اسلامی، امروز در فراغ سردار سازندگی، مرد روزهای جهاد و مبارزه، یار دیرین امام خمینی (ره) و یاور و پشتیبان همیشگی مقام معظم رهبری داغدار شد.



آن مرحوم از نخستین مبارزان راه دشوار انقلاب و چهره اثرگذار و از یاران واقعی نظام جمهوری اسلامی و از وفاداران غیور و صادق امام راحل بود و در همه عرصه های مهم کشور در دوران انقلاب شجاعانه نقش آفرینی کرد.
در سال های اخیر اگر چه او مورد بی مهری ها و فشار دلواپسان تازه به دوران رسیده قرار گرفت اما هیچگاه از هدف والای خود که سربلندی ایران اسلامی بود و از مشی خود که اعتدال و عقلانیت بود، دست برنداشت.
یاد آن سردار همیشه سرفراز در قلوب مردم قدرشناس و فهیم ایران اسلامی همیشه جاوید خواهد ماند./
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید