Iranian Agriculture News Agency

شخصیت شناسی افراد با عکس پروفایل آنها



عکس پروفایلی که افراد در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند مانند یک آینه نشان دهنده هویت آنها است و بی دقتی در انتخاب آن می تواند نتایج منفی به بار آورد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، این روزها با همه گیر شدن استفاده از وسایل الکترونیکی و به تبع آن شبکه های اجتماعی هر فرد در یک الی چند شبکه اجتماعی عضو است و معمولا این نرم افزارها دارای صفحه ای برای درج عکس پروفایل فرد هستند.

انتخاب عکس مناسب می تواند باعث پیشرفت فرد در کار و حتی زندگی اجتماعی شود و بر عکس انتخاب عکس نامناسب به شدت چهره فردی و اجتماعی افراد را مخدوش می کند.

برای انتخاب عکس پروفایل نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

دروغ نگویید خودتان باشید تا به شما اعتماد شود
عکس ساده از خودتان باشد، هویت خودتان را مخفی نکنید، دروغ نگویید و با وسایلی چون ماشین های گرانقیمت، ساعت و یا سایر وسایل زینتی عکس نیندازید زیرا در نظر دیگران بویژه افرادی که شما را می شناسند فردی دروغگو شناخته می شوید.

شاد باشید تا به دیگران روحیه شاد و سرزندگی را منتقل کنید
عکس های غمگین از خودتان نگذارید، بهترین عکس داشتن لبخندی کوچک بر دهان است که شما را صمیمی و مهربان و با انرژی مثبت توصیف می کند ، شاد بودن و خندیدن بیش از حد در عکس هم می تواند شما را در نظر کارفرما و مدیرتان فردی فاقد قدرت اراده و مسئولیت نشان دهد.

پوشیدن لباس های غیر عادی و با رنگ های تند شدیدا ممنوع!
از قرار دادن عکس پروفایل در حالی که لباس هایی با رنگ های جیغ و غیر متعارف پوشیده اید خودداری کنید زیرا می تواند ذهنیتی منفی در افرادی که صفحه شما را بازدید می کنند ایجاد کند، این موضوع بویژه برای خانم ها اهمیت بیشتری دارد و می تواند باعث نگرش منفی یا مثبت درباره آنها شود.

از خودتان سلفی بگیرید
تحقیقات پژوهشگران نشان داده است که افرادی که عکس سلفی خود را در شبکه های اجتماعی قرار می دهند بیشتر مورد توجه و علاقه بازدید کنندگان قرار می گیرند، با صرف اندکی وقت و سلیقه و یادگیری تکنیک های گرفتن عکس سلفی می توانید عکس هایی زیبا از خودتان را به اشتراک بگذارید تا دیگران شما را دارای روحیه ماجراجو و با انگیزه برآورد کنند ،همچنین مدیران کارمندان خلاق را بیشتر استخدام می کنند.

از مناظر طبیعی یا نماهای شهری زیبا کمک بگیرید
اگر نمی خواهید درباره خانه یا محل کار خود اطلاعاتی به افراد بدهید می توانید در کنار مناظر طبیعی یا در کنار ساختمان ها و یا هر محلی که دوست دارید و به شما احساس سرزندگی می دهد عکس بگیرید و آن را به عنوان عکس پروفایل خود قرار دهید تا دیگران برهمان اساس درباره شما قضاوت کنند.

برای عکس خوب کارهای خطرناک نکنید
برخی افراد این روزها در دنیا برای گرفتن عکس های زیبا دست به ماجراجویی های خطرناک زده و حتی جان خود را از دست می دهند، همیشه سعی کنید حد اعتدال را در گرفتن عکس در نظر بگیرید تا مورد اطمینان و علاقه دیگران قرار بگیرید.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید