Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نظر آباد استان البرز اعلام کرد:

اعاده کاربری 52 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی شهرستان نظر آباد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نظر آباد گفت: در 9 ماهه امسال در روستاهای این شهرستان 65 مورد تخریب با استناد به تبصره 2 ماده 10 قانون اصلاح قانون حفظ کاربری و 9 مورد با استناد به احکام قطعی صادره از مراجع قضایی توسط عوامل دهگردشی امور اراضی شناسایی و قلع و قمع شده است.

اعاده کاربری 52 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی شهرستان نظر آباد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نظر آباد از اعاده کاربری 52 هزار و 728 متر مربع از اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، محمدی با بیان این مطلب گفت: حفظ اراضی کشاورزی یک وظیفه ملی است و زمین با تمام نعمت هایش متعلق به تمامی نسل هاست، از این رو باید در حفظ این نعمت خدادادی بکوشیم و از تخریب و تغییر کاربری اراضی کشاورزی جلو گیری کنیم.

وی با اشاره به عملکرد 9 ماهه امور اراضی این شهرستان گفت : ​در راستای جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی در 9 ماهه سال 95 در روستاهای این شهرستان 65 مورد تخریب با استناد به تبصره 2 ماده 10 قانون اصلاح قانون حفظ کاربری و 9 مورد با استناد به احکام قطعی صادره از مراجع قضایی توسط عوامل دهگردشی امور اراضی شناسایی و قلع و قمع شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نظر آباد افزود: با تلاش همکاران امور اراضی شهرستان مجموعاً مساحت 52 هزار و 728 متر مربع از اراضی کشاورزی اعاده کاربری شد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید