Iranian Agriculture News Agency

رئیس اداره مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان اردبیل عنوان کرد:

اختصاص 47 میلیارد تومان به مکانیزاسیون استان اردبیل در سال جاری

رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از 20 هزار دستگاه تراکتور، یک هزار و 200 دستگاه انواع کمباین و بیش از 60 هزار دستگاه انواع دیگر ماشین آلات و ادوات کشاورزی در استان در حال فعالیت هستند.

اختصاص 47 میلیارد تومان به مکانیزاسیون استان اردبیل در سال جاری

رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از اختصاص 47 میلیارد تومان به بخش مکانیزاسیون این استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایانا از اردبیل، مسعود آسیابی زاده با اعلام این خبر افزود: در طول خدمت سه سال گذشته دولت تدبیر و امید وضعیت مکانیزاسیون بخش کشاورزی استان از لحاظ میزان جذب اعتبارات پرداخت شده به منظور افزایش ضریب مکانیز اسیون افزایش چشمگیری داشته است.

وی افزود: میزان اعتبارات اختصاص یافته به بخش مکانیزاسیون استان در سال 95 نسبت به سال 92 بیش از 94 درصد افزایش نشان می دهد، رقم اختصاصی به بخش مکانیزاسیون در سال جاری بالغ بر 47 میلیارد تومان بوده است.

رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: تعداد ماشین آلات اختصاص یافته به کشاورزان با استفاده از تسهیلات کم بهره نسبت به سال 92 بیش از 8 هزار دستگاه افزایش یافته است که این امر گویای پویایی و توانمندی بیش از پیش مکانیزاسیون بخش کشاورزی استان نسبت به سال اول آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید است.

آسیابی زاده خاطرنشان ساخت: با اطمینان می توانیم بگوییم ناوگان مکانیزاسیون استان اردبیل یکی از مجهزترین و برترین ناوگان های مکانیزاسیون کشوری محسوب می شود.

رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با بیان اینکه افزایش روز افزون میزان تولیدات بخش کشاورزی استان بخصوص در بخش زراعت حکایت از توانمندی بخش کشاورزی استان استان دارد، یادآور شد: در سال گذشته اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به منظور جذب
دستگاه های الگویی از جمله ردیف کار مخصوص کاشت کلزا هزینه شد.

آسیابی زاده در پایان افزود: در حال حاضر بیش از 20 هزار دستگاه تراکتور، یک هزار و 200 دستگاه انواع کمباین و بیش از 60 هزار دستگاه انواع دیگر ماشین آلات و ادوات کشاورزی در استان در حال فعالیت هستند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید