Iranian Agriculture News Agency

ماجرای "گربه و پلنگ" بار دیگر کتاب شد

سه کتاب "گربه و پلنگ"، "خاله ستاره و بزغاله" و "جان شما کجاست؟" اثر محمدهادی محمدی برای کودکان منتشر شد.

ماجرای "گربه و پلنگ" بار دیگر کتاب شد


سه کتاب "گربه و پلنگ"، "خاله ستاره و بزغاله" و "جان شما کجاست؟" اثر محمدهادی محمدی برای کودکان منتشر شد.

به گزارش ایانا از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به‌تازگی سه اثر داستانی - آموزشی از محمدهادی محمدی برای گروه سنی ب و ج (6 تا 12 سال) از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شده است.

این سه کتاب که پیش از این در دهه‌ی هفتاد منتشر شده بودند این روزها بار دیگر به بازار کتاب راه یافته‌اند.

محمدهادی محمدی که آثار متعددی را برای کودکان به انتشار رسانده است با زبانی ساده و روان داستان‌هایی از حیوانات و انسان‌ها را نقل می‌کند. این داستان‌ها که برخی از آنان جنبه‌ای افسانه‌ای دارند به آموزش مفاهیم زندگی به کودکان می‌پردازند.

محمدی که سال گذشته موفق به دریافت جایزه‌ی کتاب سال جمهوری اسلامی شده است در این کتاب‌ها نیز با نگاهی ویژه به مخاطبان خود و موضوع‌های داستانی پرداخته است و برای مخاطبان کم سن و سال خود چالش‌هایی را ایجاد کرده است.

در بخشی از کتاب گربه و پلنگ می‌خوانیم: "در جنگلی دور افتاده، پلنگ پیری زندگی می‌کرد که بزرگ قبیله پلنگ‌ها بود. این پلنگ پیر که دیگر نابینا شده بود و با چوب‌دستی راه می‌رفت، افسانه‌های زیادی بلد بود. در شب‌های بلند پاییز و زمستان، کار پلنگ پیر این بود که کنار آتش بنشیند و برای پلنگ‌های جوان قصه و افسانه تعریف کند."

براساس این گزارش "گربه و پلنگ"، "خاله ستاره و بزغاله" و "جان شما کجاست؟" که از آثار موفق کانون بوده‌اند این روزها بار دیگر در کتاب‌فروشی‌های کانون در سراسر کشور عرضه شده‌اند./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید