Iranian Agriculture News Agency

مدیرتنظیم بازار محصولات کشاورزی استان تهران عنوان کرد:

هدف گذاری صادرات 50 هزار تن سیب از استان تهران

مدیرتنظیم بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: زنجیره صادراتی سیب استان تهران باحضور اتحادیه باغداران شهرستان دماوند با هم افزایی و بهره برداری از امکانات هریک از اعضاء و تجربیات آن ها درآینده نزدیک صادرات پایدار محصول سیب استان تهران را برعهده خواهد داشت.

هدف گذاری صادرات 50 هزار تن سیب از استان تهران

مدیرتنظیم بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از هدف گذاری صادرات 50 هزار تن سیب از این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، حمیدرضا خلیلی با اشاره به تشکیل زنجیره صادراتی سیب استان تهران باحضور اتحادیه باغداران شهرستان دماوند گفت: با تشکیل این زنجیره در آینده نزدیک، امکان صادرات مستمر 50 هزار تن سیب از استان تهران فراهم می شود .

وی افزود: مدیریت تنظیم بازار استان با دعوت از صادرکنندگان توانمند و علاقه مند به فعالیت دربخش صادرات سیب استان و برگزاری جلسات مستمر هفتگی در این خصوص به زودی زنجیره صادراتی سیب استان تهران را تشکیل خواهد داد .

مدیرتنظیم بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران یادآور شد: زنجیره صادراتی سیب استان تهران باحضور اتحادیه باغداران شهرستان دماوند با هم افزایی و بهره برداری از امکانات هریک از اعضاء و تجربیات آن ها درآینده نزدیک صادرات پایدار محصول سیب استان تهران را برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید