Iranian Agriculture News Agency

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی خبر داد:

کمک 10 درصدی دولت برای پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی گفت: 12 هزار و 800 نفر از روستاییان و ساکنان شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت شهرستان سراب، تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی هستند که این میزان بیمه شده معادل 52 درصد واجدین شرایط شهرستان را تشکیل می دهند.

کمک 10 درصدی دولت برای پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان آذربایجان شرقی گفت: کلیه خانوارهای تحت پوشش این صندوق از کمک 10 درصدی دولت تدبیر و امید برای پوشش بیمه ای خود بهره مند می شوند .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، محمد نظری با بیان این مطلب اظهار داشت: تأمین آتیه خانوارهای ساکن در شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت از طریق ارائه خدمات بازنشستگی، از کارافتادگی و فوت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شرایط تحقق اقتصاد مقاومتی را هموار می کند .

وی با اشاره به اینکه کلیه خانوارهای تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از کمک 10 درصدی دولت تدبیر و امید برای پوشش بیمه ای خود بهره مند می شوند، از عموم افراد فاقد بیمه ساکن در شهرهای شربیان، دوزدوزان، مهربان و روستانشینان منطقه خواست برای بهره مندی از خدمات صندوق، اقدام به عضویت و نام نویسی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، و روستاییان کنند .

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی همچنین در دیدار با امام جمعه شربیان گفت: 12 هزار و 800 نفر از روستاییان و ساکنان شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت شهرستان سراب، تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی هستند که این میزان بیمه شده معادل 52 درصد واجدین شرایط شهرستان را تشکیل می دهند .

نظری از برخورداری 448 خانوار شهرستان سراب از مستمری ماهیانه بازماندگان و از کارافتادگی صندوق خبر داد .

شایان توجه است در این دیدار که بخشدار مهربان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شربیان نیز حضور داشتند، حجت الاسلام منصوری امام جمعه شربیان با تمجید از عملکرد دولت یازدهم در توسعه چتر حمایت های بیمه ای اقشار آسیب پذیر، بر ضرورت اطلاع رسانی خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستایان و عشایر در میان اهالی شربیان تأکید کرد .


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید