Iranian Agriculture News Agency

مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد:

برگزاری کارگاه آموزشی و هم اندیشی خشکسالی و روش های آبیاری در چهارمحال و بختیاری

مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به روند خشکسالی شدید و کاهش آب های زیر زمینی و سطحی، طی دو روز هم اندیشی برای بررسی برنامه های ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی و راه کارهای عملیاتی کردن این برنامه ها را به بحث و تبادل نظر گذاشتیم.

برگزاری کارگاه آموزشی و هم اندیشی خشکسالی و روش های آبیاری در چهارمحال و بختیاری

مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری کارگاه آموزشی و هم اندیشی خشکسالی و روش های آبیاری در این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، سید طاهر نوربخش با اعلام این خبر تصریح کرد: با توجه به روند خشکسالی شدید و کاهش آب های زیر زمینی و آب های سطحی، طی دو روز هم اندیشی برای بررسی برنامه های ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی و راه کارهای عملیاتی کردن این برنامه ها را به بحث و تبادل نظر گذاشتیم .

وی گفت: در این هم اندیشی به منظور آشنایی کارشناسان، ناظران، مشاوران و پیمانکاران مباحث فنی از قبیل: تعادل بخشی، کنتورهای حجمی، نصب کنتورهای حجمی، اجرای سامانه های آبیاری به ویژه آبیاری تیپ مد نظر قرار گرفتند .

مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان در پایان اظهارکرد: پیمانکاران و مشاورانی که در این حوزه فعال هستند، با محوریت همین موضوعات ضمن عمل به سیاست های کلان وزارت جهاد کشاورزی، باید فعالیت کنند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید