Iranian Agriculture News Agency

معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی خراسان رضوی خبر داد:

تولید ۵۵ هزار تن گوشت قرمز در خراسان رضوی / برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پرورش دام سبک داشتی

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی گفت: طی سال جاری بیش از 40 قلم محصولات دام و طیور به کشورهای آسیا، اروپا و امریکا به ارزش 80 میلیون دلار صادر شده است که این امر بی سابقه بوده است.

تولید ۵۵ هزار تن گوشت قرمز در خراسان رضوی / برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پرورش دام سبک داشتی

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی از تولید بیش از ۵۵ هزار تن گوشت قرمز در سال ۹۵ در این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان خراسان رضوی، سیدجعفر حاجی مجتهد با بیان این مطلب اظهار داشت: تا پایان آذرماه 95 حدود 700 هزار تن شیر خام، 60 هزار تن تخم مرغ، 105 هزار تن گوشت مرغ صنعتی، یک هزار و 900 تن عسل و 200 تن پیله کرم ابریشم در این استان تولید شده است.

وی افزود: طی این مدت بیش از 40 قلم محصولات دام و طیور به کشورهای آسیا، اروپا و امریکا به ارزش 80 میلیون دلار صادر شده است که این امر بی سابقه بوده است.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی خراسان ضوی ادامه داد: به منظور کمک به رونق تولید بیش از 837 طرح از واحدهای صنعتی دامپروری خراسان رضوی معرفی شده و بیش از 335 میلیون ریال تسهیلات جذب شده است.

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پرورش دام سبک داشتی

وی با اشاره به برگزاری سومین و چهارمین دوره آموزشی تخصصی مدیریت پرورش دام سبک داشتی گفت: در این دو دوره 170 بهره بردار در شهرستان های خلیل آباد و جغتای حضور داشتند.

حاجی مجتهد افزود: برگزاری این دوره های آموزشی با هماهنگی و همکاری اتحادیه دامداران استان، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های تابعه و با محوریت تعاونی دامداران شهرستان صورت گرفته است .

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره ها اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی و واگذاری وظایف تخصصی به تشکل های مرتبط و افزایش بهره وری و تولید اقتصادی در بخش دام خراسان رضوی بوده است.




انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید