Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان عنوان کرد:

واگذاری مجتمع های دولتی پرورش ماهی به بخش خصوصی از طریق ماده 27

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: با واگذاری دو مجتمع پرورش ماهی چم چیت دورود و دوآب الشتر از طریق ماده 27، تا پایان امسال و بهره برداری از آنان ظرفیت پرورش آبزیان در استان لرستان به 31 هزارتن خواهد رسید.

واگذاری مجتمع های دولتی پرورش ماهی به بخش خصوصی از طریق ماده 27
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان از واگذاری مجتمع های دولتی پرورش ماهی به بخش خصوصی در راستای ماده 27 خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان لرستان، عبدالرضا بازدار در دیدار با سرمایه گذار بخش شیلات در استان با اعلام این مطلب گفت: در حال حاضر ظرفیت پرورش انواع آبزیان در استان لرستان 25 هزار تن است.

وی افزود: با واگذاری دو مجتمع پرورش ماهی چم چیت دورود و دوآب الشتر از طریق ماده 27، تا پایان امسال و بهره برداری از آنان ظرفیت پرورش آبزیان در استان لرستان به 31 هزارتن خواهد رسید.

وی در پایان گفت: سه طرح پرورش ماهی در قفس و یک طرح پرورش ماهی در حاشیه رودخانه سیمره برای واگذاری به بخش خصوصی از طریق ماده 27 نیز در دستور کار شیلات لرستان قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، مطابق بند (الف) ماده ( ۲۷) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، واگذاری طرح های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای جدید و نیمه تمام و تکمیل شده و آماده بهره‌برداری در قالب قراردادها و شرایط مورد تصویب شورای اقتصاد با تعیین نحوه تأمین مالی ساخت (فاینانس)، پرداخت هزینه‌های بهره‌برداری یا خرید خدمات در مدت قرارداد با رعایت استانداردهای اجرای کیفیت خدمات و نهایتاً واگذاری طرح پس از دوره قرارداد به بخش غیردولتی با حفظ کاربری خواهد بود .

در این خصوص، شورای اقتصاد دستورالعمل شرایط واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای جدید، تکمیل شده و آماده بهره برداری به بخش غیردولتی را طی مصوبه شماره ۱۴۲۶۰۰ مورخ ۱۴/۷/۱۳۹۴ تصویب کرد. در همین خصوص هیئت وزیران نیز در جلسه ۵/۷/۱۳۹۴ آیین نامه ساماندهی و واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای را تصویب کرد .

بر اساس این آیین‌نامه، دستگاه های اجرایی ذی ربط موظفند ظرف ده روز از تاریخ ابلاغ آیین نامه، فهرست پروژه های قابل واگذاری را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارایه و سازمان نیز ظرف ده روز فهرست پروژه های یادشده را در پایگاه اطلاع رسانی خود و حسب ضرورت سایر رسانه‌های ارتباط جمعی اعلام نماید.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید