Iranian Agriculture News Agency

مدیر امور طیور جهاد کشاورزی استان هرمزگان خبر داد:

فعالیت 332 واحد مرغداری در هرمزگان / اجرای موفق طرح کاهش سن و وزن مرغ گوشتی

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان گفت: حداکثر استفاده از سرمایه گذاری های ثابت، کاهش هزینه استهلاک، کوتاه شدن دوره بازگشت سرمایه و افزایش توان تولید با سرمایه ثابت از مهم ترین مزایای طرح کاهش سن و وزن مرغ گوشتی محسوب می شود.

فعالیت 332 واحد مرغداری در هرمزگان / اجرای موفق طرح کاهش سن و وزن مرغ گوشتی

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان گفت: در استان 332 واحد مرغداری با ظرفیت تولید شش میلیون و 800 هزار قطعه جوجه در هر دوره فعالیت دارند .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، عباس زارعی با بیان این مطلب افزود: در طرح کاهش سن و وزن مرغ گوشتی، سن کشتار مرغ 42 روز و وزن لاشه 1.8 تا دو کیلو گرم خواهد بود و وزن های بالاتر به صورت قطعه بندی عرضه می شود .

وی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل دامپزشکی استان، اتحادیه مرغداران و شرکت پشتیبانی امور دام اجرا شده است، اظهار داشت: کاهش ضایعات تولید، تولید صادرات محور، بهبود و افزایش کیفیت گوشت مرغ، ایجاد امنیت بهداشتی و شغلی، ارتقاء سلامت جامعه، کاهش هزینه های تولید و تنظیم بازار از مهم ترین اهداف این طرح به شمار می رود.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: حداکثر استفاده از سرمایه گذاری های ثابت، کاهش هزینه استهلاک ، کوتاه شدن دوره بازگشت سرمایه و افزایش توان تولید با سرمایه ثابت از مهم ترین مزایای این طرح محسوب می شود.

وی افزود: این طرح در راستای سیاست های وزارت جهاد کشاورزی برای توسعه پایدار و افزایش بهره وری در واحدهای مرغداری اجرایی شده است.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید