Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی ابرکوه استان یزد خبر داد:

اختصاص 22 میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان ابرکوهی

مدیر جهاد کشاورزی ابرکوه گفت: دولت در سال جاری 22 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت برای خرید ادوات کشاورزی و تأسیسات لازم دام و طیور به کشاورزان این شهرستان اختصاص داده است.

اختصاص 22 میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان ابرکوهی

مدیر جهاد کشاورزی ابرکوه استان یزد از اختصاص بیش از 22 میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان ابرکوهی خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، مهدی غیب الهی مدیر جهاد کشاورزی ابرکوه در گفت و گو با ایرنا افزود: تاکنون 10میلیارد و 200 میلیون ریال از این میزان تسهیلات تخصیصی توسط کشاورزان جذب شده است .

وی بابیان اینکه برای تسهیلات محدودیت سقف پرداختی وجود ندارد، اظهار داشت : کشاورزان این شهرستان می توانند برای دریافت این تسهیلات برای خرید ادوات کشاورزی از جمله تراکتور و کمباین و یا تأسیسات مورد نیاز برای پرورش دام و طیور به جهاد کشاورزی ابرکوه مراجعه کنند .

غیب الهی ادامه داد: اختصاص این تسهیلات در راستای توسعه و ارتقاء مکانیزاسیون کشاورزی و تأمین به موقع ادوات و ماشین آلات کشاورزی در مزارع ودامداری ها است .

مدیر جهاد کشاورزی ابرکوه تصریح کرد: باز پرداخت این تسهیلات برای خرید ادوات کشاورزی و تاسیسات دام و طیور پنج تا هفت ساله است .

غیب الهی اضافه کرد: بکار گیری فناوری های نوین در بخش کشاورزی نقش مؤثری در افزایش تولید محصولات کشاورزی و کاهش هزینه های تولید دارد .

شهرستان ابرکوه با 17 هزار هکتار سطح زیر کاشت محصولات زراعی و باغی در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید