Iranian Agriculture News Agency

نمانیده مردم بیله سوار و پارس آباد در مجلس شورای اسلامی خواستار شد:

تسریع در پرداخت خسارت چغندر کاران آسیب دیده از سرما و یخبندان دشت مغان

نمانیده مردم بیله سوار و پارس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه همه مسئولان است که با روحیه تشریک مساعی و اتحاد موانع پیش روی تولید در کشت و صنعت مغان را بردارند و این مجتمع را در تمامی زمان ها به عنوان یک کشت و صنعت موفق و کارآمد در سطح کشور و خاورمیانه تبدیل کنند.

تسریع در پرداخت خسارت چغندر کاران آسیب دیده از سرما و یخبندان دشت مغان

نمانیده مردم بیله سوار و پارس آباد در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در پرداخت خسارت چغندر کاران آسیب دیده از سرما و یخبندان دشت مغان شد.

به گزارش ایانا از اردبیل، شکور پور حسین در نشست مشترک تخصصی با مدیران و کارشناسان کشت و صنعت و دامپروری مغان با اعلام این خبر افزود: وظیفه همه مسئولان است که با روحیه تشریک مساعی و اتحاد و انسجام وافر موانع پیش روی تولید در کشت و صنعت مغان را بردارند و این مجتمع را در تمامی زمان ها به عنوان یک کشت و صنعت موفق و کارآمد در سطح کشور و خاورمیانه تبدیل کنند. بدیهی است تنها در این صورت است که می توانیم شاهد رشد و شکوفایی در عرصه کشاورزی در دشت زرخیر مغان باشیم

وی ضمن تأکید بر حمایت از چغندر کاران خسارت دیده از سرما و یخبندان افزود: تسریع در پرداخت خسارت این قشر زحمتکش می تواند توان اقتصادی از دست رفته را به آنان بازگرداند و آنان را بیش از پیش به تولید این محصول استراتژیک در سال های آتی تشویق کند.

نماینده مردم بیله سوار و پارس آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان با قدردانی از زحمات مسئولان در اجرای مگاپروژه سدخداآفرین افزود: اتمام و بهره برداری از این پروژه مهم ملی قدم مؤثری در کاهش بیکاری و افزایش میزان تولیدات محصولات کشاورزی در منطقه دارد و امیدواریم مسئولان و دست اندرکاران بخش کشاورزی با بکار گیری نیروهای تحصیل کرده و بومی منطقه شاهد رشد و شکوفایی بخش کشاورزی و دامداری در منطقه باشیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید