Iranian Agriculture News Agency

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد:

ارائه مجوز کشتار مرغ با صدور فاکتور از سوی اتحادیه مرغداران مرغ گوشتی آذربایجان شرقی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: با تمهیدات و جوجه ریزی های انجام شده خوشبختانه تا پایان سال و شب عید هیچ مشکلی از نظر تهیه گوشت سفید و قرمز نخواهیم داشت.

ارائه مجوز کشتار مرغ با صدور فاکتور از سوی اتحادیه مرغداران مرغ گوشتی آذربایجان شرقی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی اعلام گفت: بدون ارائه فاکتور از طرف اتحادیه مرغداران مرغ گوشتی استان به کشتارگاه ها، شبکه دامپزشکی آذربایجان شرقی مجوز کشتار صادر نخواهد کرد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، علی نواداد در جلسه ستاد تنظیم بازار محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی، ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور جلوگیری از نقش تخریبی واسطه ها و پرورش دهندگان غیرمجاز مرغ و طیور و نقش منفی آن ها در افزایش قیمت و بر هم زدن تنظیم بازار مرغ، مصوب شد شبکه دامپزشکی استان بدون ارائه فاکتور از طرف اتحادیه های مرغداران گوشتی به کشتارگاه ها، مجوز کشتار صادر نکند.

وی گفت: با این کار پرورش دهندگان غیرمجاز حذف شده و قیمت مرغ کشتاری تنظیم خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: به لحاظ تمهیدات و جوجه ریزی های انجام شده خوشبختانه تا پایان سال و شب عید هیچ مشکلی از نظر تهیه گوشت سفید و قرمز نخواهیم داشت.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های بی شائبه ستاد تنظیم بازار، اتحادیه مرغداران و شبکه دامپزشکی آذربایجان شرقی در خصوص متعادل کردن بازار محصولات کشاورزی از جمله گوشت مرغ، آمادگی کامل این سازمان را در راستای اجرایی کردن این مصوبه اعلام کرد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید