Iranian Agriculture News Agency

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در اردبیل عنوان کرد:

فراهم ساختن فرصت مطالعاتی برای محققان وزارت جهادکشاورزی در خارج از کشور

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در اردبیل گفت: وزارتخانه در همه حال حامی و پشتیبان کارشناسان خبره و محققان زحمتکش خواهد بود که یکی از این حمایت ها فراهم ساختن فرصت مطالعاتی برای این عزیزان در خارج از کشور است.

فراهم ساختن فرصت مطالعاتی برای محققان وزارت جهادکشاورزی در خارج از کشور

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در اردبیل از فراهم ساختن فرصت مطالعاتی برای محققان و پژوهشگران وزارت جهادکشاورزی در خارج از کشور خبر داد.

به گزارش ایانا از اردبیل، خلیل آقایی در جلسه شورای تحقیقات کشاورزی استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: اجرای سیستم نوین ترویج کشاورزی یکی ازموفق ترین و کارآمدترین طرح هایی به شمار می رود که در حوزه ترویج و تحقیقات با هدف ارائه، اشاعه، توزیع و اطلاع رسانی ایده های نو و پدیده های جدید علمی به زارعان مورد استفاده قرار می گیرد.

وی گفت: محققان و پژوهشگران می بایست از انگیزه و کارایی لازم برای اجرای اهداف مؤثر نظام نوین ترویج کشاورزی برخوردار باشند، به همین دلیل سعی و اهتمام وزارت جهادکشاورزی بر این است تا با تأمین به موقع منابع مالی این طرح دوش به دوش کارشناسان و محققان بتوانیم اهداف اساسی این طرح را که همسو با تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در دولت تدبیر و امید است، محقق سازیم.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی افزود: به منظور افزایش انگیزه و توان علمی محققان هیچ محدودیتی برای اعزام کارشناسان در بخش تحقیقات به خارج از کشور نداریم ولی باید این محققان نیز با ارائه مقالات و به ثمر نشاندن طرح های تحقیقاتی خود و فراهم آوردن زمینه های تجاری سازی و کاربردی کردن آن نیز کارایی و رتبه علمی خود را افزایش دهند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: وزارت جهادکشاورزی در همه حال حامی و پشتیبان کارشناسان خبره و محققان زحمتکش خواهد بود که یکی از این حمایت ها فراهم ساختن فرصت مطالعاتی برای این عزیزان در خارج از کشور است.

گفتنی است در جلسه شورای تحقیقات کشاورزی استان اردبیل معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و محققان و پژوهشگران و کارشناسان ترویج استان حضور داشتند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید