Iranian Agriculture News Agency

وزیر نیرو در بازدید از محل حادثه ساختمان پلاسکو اعلام کرد:

حضور 200 نفر از پرسنل آب و فاضلاب تهران برای امدادرسانی به حادثه

وزیر نیرو با اشاره به اقدامات حوزه آب و فاضلاب در محل ساختمان پلاسکو، بیان کرد: بیش از 200 نفر از همکاران آب و فاضلاب تهران و حدود 8 دستگاه ماشین آلات سنگین در محل حادثه برای کمک به تسریع در عملیات امداد و نجات حضور دارند.

حضور 200 نفر از پرسنل آب و فاضلاب تهران برای امدادرسانی به حادثه


وزیر نیرو با اشاره به اقدامات حوزه آب و فاضلاب در محل ساختمان پلاسکو، بیان کرد: بیش از 200 نفر از همکاران آب و فاضلاب تهران و حدود 8 دستگاه ماشین آلات سنگین در محل حادثه برای کمک به تسریع در عملیات امداد و نجات حضور دارند .

به‌گزارش ایانا به نقل از پاون، حمید چیت‌چیان وزیر نیرو صبح امروز (شنبه) با حضور در محل حادثه ساختمان پلاسکو بیان کرد: آب و برق منطقه در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی ندارد و اکیپ‌های آب و برق به صورت تمام وقت و شبانه روزی برای سرویس دهی مناسب در منطقه حضور دارند .

وی ادامه داد: خوشبختانه پس از وقوع حادثه اقدامات بسیار سریعی از سوی همکاران حوزه آب و برق انجام شد، چنانچه حادثه به شبکه برق سرایت می‌کرد عمق فاجعه بیشتر می‌شد .

وزیر نیرو افزود: زمانی که حادثه اتفاق افتاد بلافاصله 5 پست توزیع برق منطقه با مشکل مواجه شدند که خوشبختانه با عملیات امدادی همکاران توزیع برق بلافاصله مشکل بر طرف می‌شود .

وی بیان کرد: حضور به موقع همکاران حوزه برق و استقرار نورافکن‌ها، ژنراتورها و پست‌های سیار در محل حادثه باعث شد تا عملیات امداد و نجات در طول شب بدون هیچگونه توقف و اتلاف وقت تداوم پیدا کند .

چیت‌چیان وی اضافه کرد: علاوه بر کارشناسان شرکت آب و فاضلاب تهران که برای امدادرسانی در محل حاضر شده‌اند، بیش از 28 نفر برشکار برای برش زدن فلزات سنگین و تسهیل در جابجایی آن‌ها از طرف آبفا تهران در محل حادثه مستقر شده‌اند. همچنین فشار آب منطقه برای تسهیل در کار آتش نشان بالا رفته و کانکس مدیریت بحران نیز در محل حادثه استقرار پیدا کرده‌است .

وی افزود: امیدواریم هر چه زودتر با همکاری تمام ارگان‌های حاضر در محل حادثه بتوان کار آوار برداری را به پایان رساند. این حادثه برای همه ما درس عبرتی شد تا در مورد ایمنی ساختمان­های بلندمرتبه فرسوده ای که در سراسر کشور پراکنده‌اند، تجدیدنظری اساسی صورت گیرد .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید