Iranian Agriculture News Agency

من درد مشترکم مرا فریاد کن

همدردی جنگلبانان استان کهگیلویه و بویراحمد با آتش نشان‌ها

امروز ظهر تعدادی از جنگلبانان شاغل در منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مرکز آتش نشانی یاسوج با آتش نشان‌ها ابراز همدردی کردند. آنها با اهدای شاخه گل، یاد وخاطره عزیزانی را گرامی داشتند که جان خود را برای دیگران از دست دادند.

همدردی جنگلبانان استان کهگیلویه و بویراحمد با آتش نشان‌ها


امروز ظهر تعدادی از جنگلبانان شاغل در منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مرکز آتش نشانی یاسوج با آتش نشان‌ها ابراز همدردی کردند. آنها با اهدای شاخه گل، یاد وخاطره عزیزانی را گرامی داشتند که جان خود را برای دیگران از دست دادند .

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد جنگلبانان این استان که در فصول گرم سال به اطفا حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی می‌پردازند خود را همکار آتش نشان‌ها می‌دانند و امروز به مرکز آتش نشانی یاسوج رفتند تا اعلام کنند که مصیبت وارده به آتش نشان‌ها در آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو مصیبت همه آنهاست و غم از دست دادن آتش نشان‌های عزیز غم همه ماست .

در این مراسم علاوه بر جنگلبانان، مسئولان منابع طبیعی، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد، رئیس منابع طبیعی شهرستان بویراحمد و شهردار یاسوج حضور داشتند.

حادثه آتش سوزی پلاسکو که منجر به شهادت و مصدومیت تعدادی از آتش نشان‌های کشورمان شد، آنچنان تلخ بود که سراسر کشور را در غم و اندوه فرو برد و جنگلبانان کهگیلویه و بویراحمد که آتش‌نشانان طبیعت ایران به شمار می‌روند، تنها حافظان طبیعتی بودند که در میان ادارات کل منابع طبیعی کشور با آتش‌نشانان شهری همدردی کردند.

امسال سال بسیار سختی برای آتش‌نشانان طبیعت ایران نیز بود. در سال جاری جنگلبانان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 90 فقره حریق در عرصه‌‌های طبیعی را مهار کردند. در این راه برخی از جنگلبانان نیز دچار مصدومیت و آسیب دیدگی شدند. حافظان طبیعت ایران نیز هم همچون اطفاء کنندگان حریق شهری از کمبود امکانات رنج می‌برند و با گذشتن از جان خود و پذیرش خطرات احتمالی، به نبرد با آتش می‌پردازند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید