Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر خبر داد:

ساماندهی ایستگاه پمپاژ کره بند بوشهر

ایستگاه پمپاژ کره بند در سال 1384 به منظور آبیاری تکمیلی یک هزار هکتار از اراضی حاشیه رودخانه حله به بهره برداری رسید و در حال حاضر فعال و مدیریت آن در اختیار شرکت تعاونی تولید رود حله جنوبی است.

ساماندهی ایستگاه پمپاژ کره بند بوشهر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر در جریان بازدید از ایستگاه پمپاژ کره بند گفت: بهسازی ایستگاه پمپاژ کره بند از اولویت های این مدیریت است.

به گزارش ایانا از روابط سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر، امراله احمدی با بیان این مطلب گفت: استفاده از ایستگاه پمپاژ در اراضی حاشیه رودخانه حله می تواند باعث بهره وری بیشتر و استفاده بهینه از منابع آب باشد.

وی افزود: این پمپاژ در حال حاضر به نحو مناسبی مدیریت می شود و ساماندهی، تعمیر و نگهداری پمپ های آن از اولویت برنامه های اجرایی این مدیریت است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر اضافه کرد: رفع مشکلات و تأمین نیازهای کشاورزان را به صورت جدی در دستور کار داریم و در این راستا از همه ظرفیت‌های برای تسهیل در فعالیت‌های کشاورزان این شهرستان استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است که ایستگاه پمپاژ کره بند در سال 1384 به منظور آبیاری تکمیلی یک هزار هکتار از اراضی حاشیه رودخانه حله به بهره برداری رسید و در حال حاضر فعال و مدیریت آن در اختیار شرکت تعاونی تولید رود حله جنوبی است.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید